Puderaghju un kiwi à una mamma d'invalidazione?

I tempi di a scarsata sò longu chì sò hà scundutu: oghje, nantu à e scaffelli di butterie è i mercati, in ogni mumentu di l'annu, pudete truvà quasi tuttu ciò chì vulete. In ogni casu, si in u tempu di gravidenza i desideri di l'"ànima" eranu cumprati incondizionalmente, dopu in u periodu di allumamentu, a maiò parte di e donne anu limitatu. Malgradu u fattu chì a razione di una mamma d'invalidazione deve esse ricca è diversa, i medichi spessu ùn permettenu micca manghjà ancu i nostri cululi è colti lucali, chì pudemu parlà micca di esotica. In ogni modu, certi frutti impurtati (banane, pesche) ùn anu intrutu sottumessu à a nostra dieta è sò cunsigliati per l'ughjettu ancu duranti a lattazioni. Ma per i kiwi sò sempre ambivalent. L'avemu da capisce, pò esse chjappi mamma d'affari.

Benefiċċji di u kiwi in a tacitamento

Infatti, u kiwi ùn hè micca un fruttu, hè un bacca, raghjunatu da i vitturi novi di a Nova Zelanda di "Chinese grosenhauva", l'actinidia Chinese. Sulu uni pochi dighjà anni, kiwi era scunnutu à u mondu, è oghje ghjornu, marmellata d'altro è ancu u vinu sò disposti da ella, aghjuntu à l'insalati è servitori cù carne. Ma a maiò parte di kiwi mancianu frescu.

Nutricionisti ùn anu micca stancu di praziri u bagnu bagnu: 100 grammi di polpa aromatica cuntene solu 60 calori, pocu zuccaru, ma assai fibra, acidi organi è flavonoids. In ogni casu, ciò chì hè impurtante per noi hè l'altru: u kiwi hè un magazinu di vitamini è minerali chì hè necessariu per una mamma d'infirmità. Duranti a zamma di zucchero prupone u corpu femminili cù vitamini A, E, PP, B1, B6 è l'acidu foliku. Per una mamma d'infermiera, kiwi hè un protettore fiduciante contru i viruses è infizzioni, perchè l'ammontu di vitamina C in 100 g di "Ricerca di gingivastru chinu", più di questu u duminiu di u corpu per l'acidu ascorbic. Inoltre, u kiwi cuntene calcium, fosforu, ferru, iodu, sodiu è un ammontu richiamatu di potasio (312 mg per 100 g di pruduttu). Tuttu questu fa kiwi indispensabile per a zitelli.

Hè pussibule amicchisce un kiwi?

Ùn ci hè cunsensu per questu, è a maiò parte di i medichi ùn anu micca avvisione di manghjà u kiwi durante a tacchizzà, adendu à u principi di "non fate nuddu". U fattu hè chì, cum'è qualsiasi fruttu esotico, u kiwi hè un allergen potenziale. A riazione di l'organizmu di una donna di crescente in "ghjiornu di gusciare cinese" hè imprevisible: u vostru amicu silenziu si mangia una cestera sana, è pudete andà una cosa pò andà manchie. E più impurtanti: una reazione allergique pò esse manifestazione in u zitellu.

Ci sò altre contraindicazione: u kiwi ùn hè micca cunsigliatu per manghjà e pratiche chì suffrianu di malatie di u gastrointestinali (gastritis, ulcera) è di rinu. Inoltre, u kiwi hà un effettu fermu laxativu, chì significa chì u risultatu di i vostri esperimenti gastrunomi pò diventà un fugliale di liquid in u to babbu.

Eppuru, hè pussibile per una mamma in infermeria perchè u kiwi? Hè pussibule sottu i cundizioni seguenti:

Contraindicazione à un'equivocale di u zuccheru lactanti ùn hè micca prisentatu. Tuttu averebbe da decisu urdinatu, pigliatu u benessimu di u zitellu è a salute di a mamma.