U picciottu u picciottu u pettu

L'amarezza hè divertente per a mamma è u zitellu, ma quandu ci hè una situazione pratesa, a quale a mamma ùn sà micca cumu fà reazione. Per esempiu, un picciottu u muvimentu u so casatu. Chì si u zitellu dà u dolore è l'incomforta, è cumu per issu da ellu?

Perchè u babbu si muviu u pettu?

In fatti, i ragiuni per quale u babbu avianu u pettu, pò esse diversi. Un zitaghju, u mo prediletti, u muvimentu u pettu, per via d'apprezzazione incorrecta. Un figliolu maiò chì hà digià di denti, pudete morda u pene, perchè e so ghjandi sò piccati, o ellu ùn hè di passà i so cumpatori. In sti dui casi, hè necessariu in modu diffirenti, perchè u zitellu hà u mumentu di u pettu per diverse razze.

Cumu si scrivite un zitellu per muzzicari u pene?

Se un zitellu morsi i so pene severamente, è a mamma hè sicura chì ùn ghjuculeva in ghjornu, hè necessariu di pratica l'applicazione corretta. U zitellu cù a sucazione averebbe apertu ùn solu u pezzu, ma ancu un fio. Se u zitellu ùn hà aghjunatu u pezzu, hè necessariu di piglià da u pettu è aduprà.

Sì a mamma hà vede chì u zitellu sullivonu, duvete bisognu à agisce cun gentilezza è aggressivu. Sì u picciottu u picciottu u pettu durante l'alimenta, hè bisognu di piglià u pusberu, hè abbastanza per spremà cù dui servitori davanti à a bocca di u babbu, è u latti ùn vippe più. Ogni vota u picciottu di u zitellu, hè necessariu di firmà l'alimentazione è persiste à spiegà ciò chì facenu per esse impossible.

Reazione ruffianissima ùn pò causà l'effettu contrariu. I figlioli amanu sonu forti, è u zitellu puderia piace à quella mamma chì grita in più da i so azzioni. Parechji volte, è u zitellu muzzarà cù a so manera di ottene un effettu similare.

Se u zitellu morsi u pettu, chì deve a mamma hà da decide di basatu nantu à u cumpurtamentu di u zitellu. A principal hè à agisce cun ardente è persistente.