L'amarezza: cunsiglii per a mamma in infermiera

In u mondu mudernu, nimu hà incertevuli chì per u novu, u migliore alimentariu hè u latte maternelle. Ma certi volte ci sò difficultà per alimenta. Qualchidunu i rinfriscà è trasladanu u zitellu à l'alimentariu artificiale Qualchissia hè parechje dumande. In ogni casu, ùn male sarà qualchi punte Latte Madri, à sente chì, e donne vi esse in gradu di affirmari breastfeeding, è vi guvernà cù i prublemi chì pò truvà à u principiu di u chjassu di u female.

Rakkomandazione per l'ameglie

Tip 1: Alimentazione di dumanda

A donna ùn deve esse attenti à i signali di u so bagnu è dà un servitore nantu à a dumanda. Dopu tuttu, u succorsu attivu stimula a pruduzione di latti. Suddisfà a so popolo succhia, funnu ùn risenti solu piena, per u so manghjatoghja - hè culà u persona più nativi ca ci duna un sintimu di sicurizza e cura.

Tip 2: Ricurdativi di a nutria notte

Unu dî cunsiglii principali di eterni cunvitali hè chì hè necessariu di alimentà u zitellu in a notte senza fallu. Hè in questa ora di u ghjornu hè a pruduzione più attivu di prolactin . Hè una hormona chì hè rispunsevule per a regulazione di u tazziu. Cume più intensu, u zuccherinu di u mulinu di u zitellu à a notte, u più latte hè a mamma.

Tip 3: Apply à u pettu correctament

A volte chì a causa di a tacitamento facia hè chì u zitellu sappieghja u pettu ùn hè micca cumu si deve. Se ùn pò micca capisce a situazione sè stessu, pudete cercà un cunsiglii da un especialista in a lactosa. Hà amparatu cumu si pò sculaccià u zitellu à u pezzu .

Tip 4: Ùn aghjunte dopu l'alimentazione

Oghje chì parechji di a generazione maiò insistenu chì a ghjovana mamma, dopu alloghju, furnisce di decantarì. Ma questu tempu serà apprupriatu per spiegà spiegà ancu chì i raportioni di l'OMS nantu à u travagliu chì ùn hè micca necessariu. A Lassa pruveni in u quantità in u quale hè necessariu u mulinu. Dopu à u zitellu hà manghjatu una parte, pocu à pocu tempu u listessu numiru riduce. Se una donna decide, u corpu riceve un signalu nantu à a necessità di pruduce u latte. È u so inzuccaratu iperà in lactostasi è mastite.

Tip 5: Ricurdativi di una edita calienta

Intra i manciati avete bisognu à tastà tè tè o acqua. Questa hà aduprà a pruduzione di latti.

Tip 6: Ùn amparà u zitellu mentre allughjò à l'altru polluali

Finu chì u zitellu sferisce a pente, ùn hè micca necessariu di dà un altru. Siccomu in u primu locu u zitellu suga u latinu "di fronte", è dopu un pocu tempu si mette à più "latta". Dopu avè cambiatu u pultu durante l'alimenta, a mamma ùn permettenu micca a foglia di manghjarè più nutritivu.

Tip 7: Ùn manghje l'alimentazione cumplementaria per 6 mesi

In u dietu di u zitellu annantu à u sirviziu di sei mesi ùn anu micca esse nutitu, solu u latte. Questu hè unu di i cunsiglii più impurtanti per l'ameglie. Ci hè cume ecccepzioni, quandu l'intruduzioni di l'alimentariu cumplementu principia cume, ma sta decisione deve esse fatta da u pediatricu.

Tip 8: ùn lavate micca i vostri pettu à spessu

Ùn pudite lavate i vostri pezzi prima ogni alimentu, sopratuttu cù sapellu. Questu distrunteghja a barriera protettiva di a pelle è pò pruvucà e grieta in u pico. Per mantenisce a sicurità, hè abbastanza per piglià una regula normale o 2 volte di ghjornu.

Tip 9: Ùn pende micca u zitellu prima è dopu ogni alimentazione

Certi ghjenti preoccupete chì un zitellu ùn pudere micca guadagnà pesu. Emigghiari pi cunducerà i so pettimi cunsiglii di cuntrollu. Ùn fate micca. Stu prucessu ùn furnisce micca una informazione objettiva per u a salute è u sviluppu di u zitellu, ma aghjusteghja è nervi l'infermiera, è sinsenu reduci u cicatrisione.

Tip 10: Atitudni pusitiva

Una donna hà da capiscia chì ci pò esse difficultà per stabilisce a lattazioni, ma a maiò parte di sti prublemi ponu esse superati. Ùn ci ne dà à a tense nervosa.

Per stabilisce l'ambrati, apprufittannu di questi cunsiglii, alimentendu à a mamma sottu a forza, basta à crede in sè stessu è diventanu a maternità.