Menu di mamma in infermiera - u primu mesi

A nutrimenta sana di u novu toccu à un rolu impurtante in u sviluppu di u zitellu. Hè per quessa chì a carta di a mamma d'infermiera da u primu mesi contene tutti i prudutti necessarii chì vi assicurà a nutrizione propria di u zitellu. In u tema di cumu degnu di manghjà appiccicatu una mamma in infermeria è cumu duvaria manghja, ci sò parechje opinioni. Qualchdi crèdenu chì pudete manghjà tuttu, altri discendu chì a dieta ùn deve esse stretchamenti limitata.

Eppuru l'esurtazioni ùn sò micca bè chjamati, perchè per chì u corpu di u zitellu ricevi sustanziali, vitamini è minerali, u menzu di a mamma in nursing in 1 month deve esse variatu è, in u stessu tempu, hà pensatu. A dieta di nutrimentu è di a so dieta di mammaluna hè megliu per pensà à i mesi, per chì a menzione accunsente a quantità massima di prudutti utili.

Carni, poultru è pesci

Una dieta sana per i mariti in mutivi avè dettu a quantità necessaria di prutezione, cusì a carne in a dieta hè obligatoghja. Preferite bisognu di varietà di grassu di porcu è di vacca, aduprà carne d'avivone biancu. Di sicuru, hè megliu di cocilu u pruduttu, è micca per fritterà o di cocchi.

A dieta di una mamma in infermiera in u primu mesi si assume puru u pesciu, chì anu avutu ancu un effettu favorevoli à a salute di u zitellu. Ma ùn vi assicurà assai, a freccia ottima di pisci di manghjà - una sola settimana. Sceglite e spezie cum'è un erice, pica perch o carp.

Legumi è frutti

La cucina per e donni in i zitelli d'avè necessariu includenu vegetali è frutti chì sò ricchi di vitamini è elementi traccia. Ogni tipu d'insalati vegetali pò esse includeu in a vostra dieta di u ghjornu. Farola, zucca, zucchini e zucca. I vegetali sò ricchi di fibbra dietetica è di fibra, per quessa, sò necessarii per u sviluppu propiu di u zitellu è a salute di a mamma.

Nutrition di a mamma d'infuriatura, in u primu è secunne mesi si deve esse cumpletu cun un nùmmuru di frutti. Hè ricumandemu per dà preferenza à i pani verdi è pereddi. Di sicuru, avete bisognu di sapè a misura, perchè qualsiasi pruduttu in quantità maiò pò dannu u corpu di u babbu.

Dolciumi è zoccu

Di sicuru, a menzione di a mamma d'un novu in a so mamma hà cuntadore dolci, ma solu in quantità limitati. Hè necessariu per limità u cunsumu di zuccaru è escludite dolci dolci. Se vulete esseri fucinati cù documenti, pudete manghjà malésì o un pezzu di marmellata.

In quantu à i licenzii, l'opira ideale serà acqua minerale micca carbonate. I dolci dolci di carbonate ùn solu suluzanu u so pesu, ma ancu pruvucà i processi di fermentazione in u stomacu in un zitellu. L'acqua cruda da u grigiu ùn hè micca adattatu, perchè cuntene un gran numaru d'impurite preghjudiziu.

U zuccheri naturali sò stati manteni cù un minimu di zuccheru è cunservatori. Hè ricumandemu per sceglie un bevande d'una manzana verde è evite u zucchero è u zùccheru. Sicura chì hè megliu chì i zucche sò fatti in casa, ma ancu sò ancu acquistati in una tenda o farmazia. A menzione di a mamma d'amma for 1-3 mesi d'allungà almenu un litru di liquidu. Inutili, ponu esse prublemi cù a quantità di latte materno.

I prodotti letti

I prodotti lattichi cuntenenu una quantità maiò di calcium, perchè deve esse sempre prisentanu in u menu di a so mamma in a primu è segondu mesi. Semu dettu chì u latte di vacu sanu ùn hè micca cunsigliatu, perchè hè un alergenu forte. Hè megliu dà preferenza à u curdes unsweetened è u casgiu cottage.

Prohibiti per i pruduttori di i mariti in lactate: latte, zuccheru, frutti tropicali, manni rossi, dolci dolci. Inolite ancu in questa lista sò stomini picciotti, i prudutti affucati, salchichji, gambelli, crabs, carne grassa fatta, carbonate, alcohol.