Pusera pè u zitellu

I mécanismi di l'ameglie hè creatu da a natura è sò basati nantu à u succorsu di u novu. In ogni casu, per migliurà l'alimenta è per ottene l'uttipuntura massima per l'omi è a mamma - avete bisognu di pratica. Serà particularmente utile à sceglie i postului più cumi cun l'alimenta.

Cumu puderà amichezza in un novu?

Prima, prima di nutriscia, avete bisognu à avè còmico, sia à mamma è à zitellu. L'alimentazione duverà piacè à i dui, questu hè u mumentu chì hè cusì vicinu à l'omu più preziosu. Quandu si pretendenu alimentà u zitellu, nimu, salvu esse, sia in a stanza. Crià un ambiente cusì - mute u lume, cortina a finestra, accumene a calm pacifying music.

U sicondu, immediatamenti dopu à u partitu, cumu cù u crescita di u zitellu, cambia posture durante a zenza, cercanu a più bona per elli.

U terzu, cambià a postura in l'alimentazione hè parechji solu necessariu, per esempiu, quandu u lattu stagnatu o u panece hè dannighjatu.

Corregiate posture per l'alimentazione

Sittintendu davanti. U più cumune hè l'attitudine classic per alimentà una "cuna". A manu di a mamma, chì ghjè situata nantu à u ghjinochju di i ghjambi curpulati in u turchinu, si trova un ziteddu versu u pettu. U corpu di u zitellu hè spargiatu à a mamma, cù u panicu chì tocca u ventu di l'infermiera chiamata. Una di e mani di una donna detentanu i nastri di u zitellu, è l'altru restanu a testa è u torsu di u zitellu.

Per i vostri babbi cagiunati o prematuri, pudete aduprà una versione cruci di "cuna" quandu u supportu hè furnitu per u collu di u ghjuvellu è u capu. U zucchero di u zitellu hè situatu annantu à l'avant-garde di a mamma, è a cima hè nantu à u palme di l'altra banda.

E donne chì sò stati a cirugia di a città Cesaree seranu trattati cù una postura alimentaria da l'aixpu. À u listessu tempu, ùn ci hè micca pressu à l'abdomenu. A stessa postura aiuta in quelli casi chì a mamma hà un capelli chjusi, o u zitellu hà un pezzu "unloved", chì deve esse studiatu. À a pusizione nantu à u lettu di a mamma, u zitellu hè situatu à u cantu, cumu si da l'aixpu. U colpu di u picciottu soporta a palma di a mamma. U zianu vintu à u latu di l'infermiera chiamata, è i so gammi sò situati darrere ella.

Quandu u zitellu hà digià sughjettu nantu à ellu stessu, pò esse nutatu, avendu arranciatu nantu à i so colti.

Alimentazione propensi. A postura particulari còmicu per alimentà un zitellu stinnutu. Puderanu esse usatu durmendu u sonnu, chì vi permette à elli à ùn prumesse micca esce. Mamma è u zitellu sò situati nantu à i so alleati face à l'altru. A mamma hè nantu à u pillow, è a testa di u zitellu hè stallatu nantu à l'u codice di u brappu in tale manera chì a so bocca hè opposta à u pezzu di u breve.

Cu la lactostasi, quandu era un impiccazione in i lupi superiore di u pettu, a posizione "jack" per alimenta serà. A diversità di a situazione precedente, i peri di u zitellu sò situati longu a punta di a mamma, è ellu face.

Per posture per l'alimentu menticienti è mentali "da sottu u bravu" o catturà u ballu. U zitellu hè misu nantu à i coffa, i so ghjambi sò sottu à u so volta di a mamma, è a so testa in u palme. A postura serà ottimali secondu a cesareà, cù a lactostasi di i segni lateral di u pettu.

E donne cù una incisione perineali sò righjunghjendu a pusizione di alimentazione da l'aixpu "da sottu u brappu" in una pusketa supina. Mamma si trova nantu à a so banda, cum'è si prusternallu nantu à u zitellu, tenendu a so spingizione cù a manu, è a palma di cuntrollu di a testa.

I posture per l'alimentazione generale sò basati nantu à u classicu "cradle", cù parechje modificazioni. Un zitellu hè situatu com'è solitu - da una banda, è u sicondu - à l'altru, abbrazzendu u primu zitellu. Twins pierre, croce. I figlioli ponu esse situatu nantu à e mani, ma parallella à l'altri. Pudete aduprà a postura di l'alimentaire da l'aixpu.

Hè a manera cómoda di preparà o pusà un zitellu per aiutà un colpu speziale per l'alimenta, mentre chì l'usu di cose cum'è "cradle", "da sottu u bravu", è chjinata à a so banda.

In ogni casu, trà una varietà di l'arrangii, mamma è u so cumpagnu avè bisognu di travaglià, cercanu e so posture cunfurale per l'alimentazione.