U zitellu regurgita after feeding the mixture

Tutte e mo mamma sapemu chì i culori can regurgitate after feeding. S'ellu ferma pocu pocu è ùn ne perchè micca u disgraziatu di u zitellu, se normalment aumenta u pesu è si sviluppa correlativamente, ùn anu micca peghju. Ma puru succede chì a regurgitazioni succede quasi quandu ogni manghjà, u zitellu hà in burlanu è a formazione di gas. Ogni donna hè bisognu di cunnosce i causazioni di stu finominu per prumove d'impediscenu. A maiò spessu a spiegata si spied after feeding a mixture. Dunque, adupratu una alimenta artificiale o mistica , hè impurtante presu circà a selezzione di l'alimentari, buttigli, pezzulli è u stessu prucessu di alimentazione.

Perchè un figliolu regurgitate?

I causazione di regurgitazioni quandu alimentanu una misura di parechji:

  1. A maiò parte spessu succede questu da a sperimentazione di u zitellu. Ma l' amallezza hè difficiule di sobrevire, ma a mezcla spessu porta à l'oversaturation. Per quessa, hè scrittu quantu u zitellu hà bisognu di latti per una alimenta, è ùn vi daraghju più.
  2. A regurgitazione pò esse per via di l'inguardi di l'aria cù u latti. È, a maiò spessu succète quandu u ghjornu di una buttiglia.
  3. Se u picciutteddu traspunevi u mistieru, pò significa chì ùn si mette o micca chì a so mamma cambia a so nutrazione assai spessu.
  4. A causa di regurgitation pò ancu esse una vilucità dopu à manghjà, movimenti brutta o poni nant'à u ventu.

Cumu prumove a regurgitation after a meal?

Observe e regule seguenti:

  1. Cusìccu sceglie un pacificu: u burghju ùn deve esse micca grande. Inoltre, ci sò tippi sputichi chì impediscenu di travagliu di l'aria.
  2. Se u zitellu trasaltenda u mischju, amparate cumu possu mantene l'embiu, perchè ùn ci hè nimu in u pezzu. Hè impurtante ancu chì u zitellu stessu hè in una pusizione semi-verticale.
  3. Certi mariani anu difficultà à sceglienu a misura ghjustu. Tutti i zitelli sò sfarenti, è ciò ch'ella pò esse l'allergii in un altru. In questu casu, pudete sceglie un mezu speziale da regurgitation cù sustanzi antirreflu.