Puderaghju à u bagnu cù l'ameglie?

Visitar un bagnu cù a lattazioni hè un tema polemugicu chì preoccuvate l'amatori di a sala di steam. Dopu tuttu, cù a nascita di un zitellu, è cusì ci sò assai cambiamenti in a vita, è per denegate tutti i piacè è simpaticamente impensables.

À u benefiziu di u bagnu

Longa siccomu a nostra populu amò u bagnu - sta tradizione hè subbitu a ora, ma micca com'è prucessu d'acqua bàsica, cum'è prima, ma piace un hobby. Saria dispunibile, cum'è prima, almenu una volta per a settimana per permetteranu assai steam, più più questu prucedimentu travaglia perfettamenti per u sistema nervoso è immune, chì hè assai impurtante per i ghjovani omi.

Ma s'ellu hè pussibule d'andà à u bagnu durante l'allumannu, non tutti e mummia sapianu. Sì una donna è davanti à u gravidenza era un visitante freqüente à u cumpagnu di u bagnu, perchè per vede micca quì ind'u postu dopu l'apparizione di u zitellu ùn aveva. Ùn ci hè risicu, sia per a mamma è per u zitellu, quellu vaporizzu chjovi u latte. Quite à u cuntrariu, i prucessi termali anu un effettu cuntrullatimu in a lactation, stimulating the release of milk.

A pelle, striata da u brocchetta d'u beddu, acquisteghja una suluzione unica è radiance. I prutezzioni sò puliti di ogni tipu di contaminanti, da u corpu scacciate e toxine. Una donna chì visita in un bagnu, si sente a vitalità risurrezzione, hà sempre un grandi umore, chì significa chì u zitellu di quella mamma hè ancu felice.

Ricevani privati

Avemu amparatu ch'ellu hè pussibule à andà à u bagnu cù a tacitamento è hà ricivutu una risposta positiva. Ma hè sempre bisognu à avvicinà stu prublemu cù a mente. Eccu ciò chì ghjovana mamma hà bisognu di sapè:

  1. Per a prima volta, pudete visità a banca solu dui mesi dopu à u nàscita. À questu tempu, a putenza di u partitu successi è a donna hè piacevule.
  2. A prima volta serà abbastanza duranti cinque minuti in a sala di steam, perchè dopu à u scogghiu u corpu ùn risponde micca inadecuatu à un forte righjuntu di tempura.
  3. Siccomu una donna perde a mozza in u bagnu, pò influenzallu a quantità di latte, soprattuttu s'ellu ci era prublemi cun primu. Cusì, prima di visità a sala di steam, vi scurdate di tè. Perchè l'ora chì a ghjovana mamma hà da passà in un bagnu, ci deve esse uni pochi di edifiziu, perchè chì a stanza di bagnu ùn viaghja versu u detrimentu di a taccioni.
  4. Hè bisognu di attentu di u bagnu, hè un canusciamentu cuntrastanti cù acqua fridda o una fonte di ghiaccio dopu à un bagnu di steam. Di sicuru, ùn sarà micca fà fácil di ricusà questu, ma di causa di a forte difesa di temperatura, u risicu di a lactostasi hè assai alta.

E donne chì ùn anu dubbitu si pò passà à u bagnu mentre allargginarii, pudete recommandà parlendu à u duttore, piglià una prova, prenendu prucessi. Dopu avè ricevutu a risposta affirmativa, pudete sgruvià a sala di steam.