Antipirirenzi per a lattazioni

Ùn importa micca quantu a mamma di cresce tene per pruteggiri di e malatiene, averia di avantaghjarli è portanu assai inconvientenza. Aghju cuntentu chì a medicina moderna ùn conta micca l'aumentu di tempurane è u trattamentu sussegwenti di una donna d'infallemzione cum'è scusa per finisce a cessation di a tacchizzata. Ancu s'ellu ùn hè tantu longu, esse ciò chì hè accadutu. U zitellu era isolatu da a mamma malata, era trattatu intensivu, è u zitellu fù trasferitu à l'alimenta artificiale.

Oghje, i medichi seguenu un accordu diverse à u trattamentu di a febbra in a nursing. Allora, si tenete una tempurita forte, ùn hè micca u panicu. Capisce i raggiuni: pò esse unu di i sintomi di ARI, lactostasis, mastite, avvilinamentu o prucessu inflamatoriu in u corpu.

Assicuratevi di dumandà u vostru duttore per aiutà. Hà aiutu à aiutà cù u diagnosi è prescrive un trattamentu adattatu in cunsiderà chì site una mamma d'infuriatura. Fate febrifugale quandu u lactate hà da esse solu quandu a temperatura di u corpu hè di più di 38.5 gradi Celsius.

Chì medichi antipirìtici per a lagnanza sò permessi?

L'agenti antipiritu più sicuri per a tacchizzà sò l'Paracetamol è Nurofen. Puderanu un minimu di effetti effetti lucali è sò pocu sicuru per u zitellu.

Un altru antipiritu per a lagnanza sò candelli percetamol o Ibuprofen. Ancu si sò menu efficau di comprimi, ma e sustegenu quì in l'elli, ùn hè micca chì falanu à u latti.

Trà l'antipirite naturali per i mariti di crescita sò sceglie aiutu à i tedeschi aromatiche, fruttu, cordeiu di l'erbe. Ùn hè micca necessariu, ancu intende, à intarvallu cù a bè, si tenete una frebba causata da lactostasi - latte stagnante. In questu casu, a bona midicina hè l'applicazione frequenta di u zitellu à u pettu.

Sì esse prescrittu antibiotici chì ùn sò micca cumpatibili cù l'ameglie, pudete pruvate di cummà la lactation. Per questu, hè necessariu di alimentà u zitellu prima di piglià l'antibiricu, è dopu, aghjustate un poveru uri è fretu u latte da i so petri. Daccileghja u latti à u zitellu nisun casu ùn hè micca impositu, deve esse spulatu, è dopu à l'oltra ora pò putulà u zitellu à u pettu. Perchè u zitellu ùn ùn mancunu di u famu, nutreghji in anticipu espressu latte (prima di piglià un antibioticu).

Sì a accusazione di l'antibìtici ùn hè micca limitatu à una sola volta, hè bisognu à piglià a cura di u spaziu di latti espressa in anticipu o di trasferisce u babbu durante un certu tempu à a mistura. In questu casu, avete bisognu di spressa i vostri pezzi regularmente per chì a tacchizzà hè cunservatu. Fate u zitellu in una cullette o à mezu à una siringa senza aghjuna, perchè dopu una buttiglia, ellu pò abbandunà u pene.