Lactostasiata in una mamma di nursing - sintomi è trattamentu

Stu tipu di cumplimenti di u prucessu postnatuali, cum'è a lactostasi, hè un stagnazioni di u latte materno pruduttu in i so duttori. Sta malatie hè casi sempre accumpagnata da sensazioni dulurizii direttamente in u pettu è porta à cambià a so dimensione. In certi casi, ancu tocanu a glutola a donna di u dulore. Fighjemu in u sintomi di a lactostasi in una mamma d'infirmità, è cuntenne di e peculiarità di u so trattamentu.

Cumu a lactosta fisica si prisenta in matri, chì i zitelli ani allatu?

I signali chì indicanu u sviluppu di questu disordanu sò assai specifichi, perchè ancu una ghjovana, donna senza parazione, ponu diagnosticà un impiccazione di e lattice. Frà i sintomi chì indicanu u sviluppu di lactostasi in una mamma d'infermiera, quasi sempri nutatu:

  1. Ragging e inchie di u tessulu di glándula mamaria. I petti sò divinamente densi, è a so pelle acquighja una tonalità prugettu. Sentite a glàndula mamaria, in quale ci hè l'obstruczione di i catene, si sviluppau. Quandu presioni in u capezzolu, u latinu flussu cù difficultie è un pocu chjuchettate o hè assestatu.
  2. U gustu di u latti pò acquistà un sali salatu.
  3. Quasi sempri quì hè una tempura in a temperatura di u corpu, una malgradu generale. Tuttavia, sti sintomi di lactostassu sò generali, ma per u diagnosticu sò ancu necessariu.

Cumu si tratta a lactostasi in infermiera?

Cù stu tipu di vuluntà, una donna pò purtà à curà. Semu dettu chì in a maiò parte di i casi, stu prublema pò esse risoltu senza l'utilizazione di droga. Per questu hè abbastanza à cumpiacà i seguenti cunsiglii:

  1. Express the chest after every feeding of the baby, completamente. In a maiò parte di i casi (in particulare in primiparas) a lactostasi hè furmatu da u fattu chì i lattice du lattice anu un lumen estrettu è ùn pò mancu trattà à u transitu di u latru pruduttu da a glàndula stessu.
  2. Aduprà una compressione calenta, chì aiuta à "scumparià" u pettu. Cumu secondu cusì, u calore promossi l'espansione di i vini sanguini, chì in turn avè qualchì l'affare di a crescita in a lumen di i canali in a glàndula stessu. Per fà questu, hè abbastanza à dumandà à u pettu durante 10 minuti, per esempiu, una tavola muzzica in acqua calenta.
  3. Massaggio di mama ancu permette di scuperta rapidamente l'impedimentu di i canali. In questu casu, ogni muvimentu anu dettu serate, cun pressu moderatu nantu à u tissu.

Cumu hè a lactostasis trattata in infermiera cù l'aiutu di rimedii?

Stu tipu di prublema preoccupatu di eterna di notturnu da un pezzu anticu. In u distante passatu, a medicina, in u sensu di l'ora di u termine, era ausente. Perchè, per fà facilità u so benessimu è copre cù lactostasi, e donne facianu diversi praticali midicinali è medici improvised.

Cusì, spessu sottu u trattamentu di a lactostasi in una mamma d'inverriva, hè stata una strumentu cum'è una foglia di cole. Prima di l'usu, era lavatu puru, ligatu à pocu, per chì u zitellu, è solu appiicatu à u pettu. Stu tipu di "medicina" hè utilatu à questu ghjornu.

Inoltre, quandu u lattu hè stagnante, un pruduttu cum'è u melale hè spessu usatu. Hè stata mischju cù farina finu à chì una furchetta ferma era furmata, da quale un pane hè stata furmatu è applicata à un casu di malatu.

Sempre à u solitu, u furmagliu frescu hè stata utilizata per mantene a compressione, chì ancu perfetanu aiutu à affruntà l'obstruccione di i lettini.

Cusì, vogliu avè nutatu chì, anche u più bienu rimedii folkiali per a lactostasi, quandu i sintomi di disturbi apareu in eterna, avè bisognu di vede un medico per u trattamentu.