Calche di a pianta

Spessu, i abitanti di l'abitazioni privati ​​è di l'appartamentu sò trattati cù u prublema di pavone fridhe. Stu prublema hè particularmente agutu per quelli chì vive in i chjudi. Intèndite di "calamar" u pianu cun l'arbureti rossi o installate una chimenea sò generalmente ineffettivi. Avvicinà a suluzione di stu prublema più largu è cunzidirà i pussibbilitati di u caldu è u caldu quandu u chjappu. Dopu avè esse risolta questa interrogazione, ùn hà micca solu dispunibili di i pavimenti friddi, ma ancu puderanu salvà considerablemente à calà l'appartement.

Materiali per isulanu

Calumèndula u pianu cun una varietà di materiali. I più populari di quelli sò:

L'scelta di materiale dependerà di a materia prima di u travagliu di u pavimentu è l'altezza massima, chì serà pussibule "aumentà" u pianu in u vostru appartamentu cù l'aiutu di un calevale. Per esempiu, a lana minerale hè principalmente insulata cù pavimenti di piani è u poliestirenu - i chjudi d'edificazioni d'appartamenti, induve u friddu hè da u sotano sottu. E l'articuli di l'insulamentu termale effittivamenti sò dinò stampati di u poliestirenu dilatatu è spulatu l'insulazioni cù spuma di poliuretane, chì facenu pussibule a usi praticamente à ogni altu livellu. A scerai chjamata claydite hè utilizata menu più menu spessu per u so grande mancanza è a durazione di u travagliu (più di un mesi), ma ùn hè micca menu pocu effittivu.

Inoltre, l'oghji u ghjornu di u sistema, chì hè chjamatu - "pianu cálido" hè assai populari. A so implementazione hè pussibule in dui forma: a stallazione di un calevule o un elementu di film. L'ultimu hè cunsideratu u più preferitu per u so minimu grossu, chì face possibili d'usà un sistema di "piani cale" cù una mancanza d'un spazi libbiru per calvinà i pavimenti in a casa.

Tecnulugia di l'insulamentu termale di pavimenti

I travagliu nantu à l'insulamentu di u pianu di u primu pianu di l'edifici d'altru puntu hè distinatu da u fattu chì hè preferitu per cumincià cù u sotano. Hè propiu - hè necessariu di isolà tutte e grieta (eccettu da i fori di ventilazione) cù l'aiutu di lana minuritarie. Questa hè fatta da u fondu - u tettu di u soteranu hè cupartu cun tullu di lana minerale, chì prutege u pianu da umidità inevitabbilità è di reduce l'emissioni di calori.

U primu passu hè direttamente rinfrescante u pianu. Eccu alcune hè pussibule: se i camere ùn anu micca boni umidità, pudete solu fà caccià a tappa è cumpagnia a cassa di u fondu cù a manufatura lavura minirali, fibreglassu, poliestirenu, ungulatoriu ecològichi (jute o linu). In casu chì u pianu basatu hè imbuscu, hè necessariu di furniscia ancu una curvatura di vapore di vapore nantu à quale un altru furmatu di screed deve esse spulatu è u pianu chì ripiglià per esse rinviatu solu. Questu hè un prucessu assai tempu è cunsigliu, ma u prublema di u fruttu sessu sarà solu per sempre.

In quantu à l'insulamentu di u pianu di u prima pianu per una casa di legno, hè fatta da quì. Comu fu dichjintatu, a lana minirali è u poliestirenu dilatatu sò più utilizati da i materii. Prima, avete deve preparà una membrana d'impermeabilizazioni (PVC, polietileniu o insulatingu di betume). Allora pigliate dui stati di chjovu: u fondu, di fretu ùn anu trattatu, è a cima - u vulturu propiu di lignu è da u pianu chjoppu. Intra i capelli sò u calore chì scelta. Stu metudu hè chjamatu "etere doppu", hè assai efficace per creà un microclimu còmicu in a premise di u primu chjaru.

Sè decide di insulnerà a chjera cun un tablero, accede in una caratterificazione suvitale privata cum'è a base. Serà un altru materiale d'insulamentu termale in più di u fiberboard stessu.