Alimentà una mamma di nursing after giving birth

Una nutritura propria dopu a pene è una di e basa di a salute è u benessimu di u zitellu. A cumpusizioni di a razione di una mamma d'invalidazione pò esse divisa in duie piriodi: u primu - da i primi ghjorni da a nascita è à sei mesi; a siconda - dopu à sei mesi.

In u primu piriu, a dieta debe deve più stretta. Questu avete aiutu à evità u dulore in u ventu di u zitellu, a generazioni gasi eccessivi, i riziichi è l'alergii. Unmansu ricurdà chì tuttu u so usu di l'alimentariu, parti cagione cù u so picciottu da u latte maternelle.

Dieta dopu à u cunsigliu hè sviluppata gradualmente, introducennu novi prudutti in quantità chì sò. Fate quì à a dumanda, perchè durante u ghjornu avete osservatu a riazione di u corpu di u zitellu. Certi mariani avè un ghjurnale di nutritura dopu à partitu. Hè ricordatu quandu un novu pruduttu hè imprudatu è chì reazione hè stata osservata u corpu di u zitellu. In u casu quandu u zitellu hà vintatu l'ipersintittività à qualsiasi cumpunente di novu, deve esse escluditu da a nutrizione di a mamma dopu à dà nascita durante almenu un mesi. Dopu stu piriu, prublema chì una reazione negativa serà assenti.

Alimentazione immediatamenti dopu à nascita

Duranti a parti, u corpu femminili pussibule u stress estremu. In casu di cumpetite, l'orgue femminili pò esse ferutu, spessu dopu à u nàscita, i risorzii. Per quessa, in i primi ghjorni dopu à u cunsigliu, l'alimentu deve esse ligne è cuntenenu un minimu minimu di cibo sòlidiu.

In i primi trè ghjorni una donna hà bisognu di cunsuma una gran quantità di liquidu (micca menu di un litru per ghjornu). Pò esse un cumpote di frutti secchi, un zuccaratu dulce cun tè calido, decucrazia di certi erbe, per esempiu, ortigas. Partennu da u terzu ghjornu, a quantità di liquidu restrizzioni è introdiscini pocu l'alimentariu solidu.

Cumincià l'alimenta di a mamma d'invaltàru cù a nascita cù prudutti di sicurezza impostu. Graduatu introdutu a moutarde: avena, u scherzu, u milla, u triple. Prugna hè stufa nantu à l'acqua è una quantità minima di sal hè aghjuntu. Invece di zuccaru, hè megliu per aghjunà u zuccherinu o u melellu. Ma i meli pò causà reaczioni allergii, avete bisognu di moltu cù cura.

Pudete pudè manghjate vegetale stewed, mentre limite l'usu di patate à u minimu, è a cullemu in generale sò sempre esse escluditu. I vegetali sò disposti in oliu vegetale. I sopani vegetali sò ancu permessi.

Da u septimu ghjornu dopu à u nàscita, a menzione si sparghjera è l'alimentariu cumprà u furmagliu, u fogghiu fogghiu è u pezzu grassu (duverà esse duci) doppu, nudelli fugliale, solu eccettu à castagne. U cantu di liquidu usatu pò esse aumentatu à dui litri. Ma u sensu di sete chì ferma un pocu.

Nutrition di una donna dopu à pene

A nutrimentu di una ghjovana mamma dopu à partitu, chì ùn pò micca alimentà un picciriddu da i primi ghjorni, o per qualcosa raghjone ùn pensa à fà in tuttu, hè una cosa diffirenti da quella di una donna di nursing after childbirth. In such cases, avete bisognu di usà menu fluidu. E maiori, i so babysi nascinu per cesarean section, da u terzu ghjornu sò permessi di manghjà puree patate, scrolled meat e calice di pollo. Pudete un bevande addevu, gelatina è compoti non azidi.

A nutrimenta di e donni ghjovani esciveranu assai appena vicinu à a meza annu. A regula principali, chì ùn deve esse micca sminticatu, ùn hè micca di aghjuntu à i vostri cunsigli di i prudutti chì ponu dannu u zitellu: cuntenente di conservatori, carcinogens è additivi artificiali.

Inoltre, ci vole à piglià i prudutti à i prudutti chì spessu causanu reazzioni allergii: uva, caviar, chocolate, cucummi, tomate, fragole, aranci, kiwi. I buttoni di carbonate causanu a caccia è a caccia d'acqua .