Albitioni cù l'ameglie

L'uggugliu spessu causa una ghjovana mamma di abbandunà e so cumpatibile, perchè puderanu causerà danni à u zitellu è pruvucà reaczioni allergii. Tuttavia, questu ùn significa micca chì a dieta di una donna ùn anu escludutu a maiò parte di i platti cunnisciuti.

À u cuntrariu, a dieta di u ghjornu di a mamma d'invalidazione deve esse curretta, chinu è variata. In particulare, a so menu devendia necessariamente frutti è ligumi freschi, chì sò una fonte naturali di una quantità enorme di vitamini è minerali. In questu articulu, avemu dettu chì si pò manghjà alcuna durante a so alleanza, o da questu manghjusure è gustosa hè megliu per un tempu di ricusate.

Beneficichi è dannu di l'albitri durante a so alleanza

Di sicuru, l'albitori maduri è mischioli sò utili di tutti i zitelli è adulti, cumpresa di e donne. Sò cose incredibbilmente nutritiva, è i micronutrienti in u so cumpusizioni pò avè i so effetti beneficiali nantu à u corpu umanu:

Inoltre, questi frutti petra includenu un gran numaru di vitamini, cum'è A, C, PP, B1 è B2, assai sustanzi di pectin è acidi naturali. Tutte questi cumpunenti piglianu una parti diretta in a distribuzione di funzioni vitale di l'organizimu è aiutanu à l'organis internu facini a so cumpagnie affidata da a natura.

Puderanu albicocca duranti l'ameglie?

Duranti u pezzu di spannamentu di u babbu, ùn deve micca abbandunà un fruttu utili è unicu. Intantu, ùn hè micca bisognu di caricà un cattivu organettu, perchè in i zitelli più chjuve stu pruduttu pò pruvucà u còlicu di l'intestinali o corsi intensi in u cuscinu in l'abdomen.

Per impediscenu di sta succorsu, ùn mancianu manghjusca duranti l'alleanza in u primu mesi. Hè necessariu aghjustà a fughjimentu di u foglia 2-3 mesi, è solu dopu chì intenta introducerete in a vostra dieta u fruttu cusì bellu, cumincià cù a mità di un fruttu petite. Se u zitellu in u risultatu ùn avè micca avè reazione avversa, u numaru d'albitri in a dieta di una mamma d'inzirghe pò esse aghjustata à 3-4 pezzi per ghjornu.

Per cunsumà issi frutti durante a picciridda, u zitellu pò esse solu misure è solu solu chì i chimichi ùn sò micca usati durante u pezzu tutale di u so criscenti. Hè perchè omi ghjovani ùn puderanu diventerà i frutti di u locu d'albero durante parechji mesi, è tutte u restu di u tempu avianu a rinunzià u fruttu savore è utile.

Intantu, si vulete, in a stagione pudete preparà un cuncepimentu di albicocca, chì pò esse drunkatu cù l'ameglie durante l'annu. Per fà questu, utilizate a seguente sezione d'azzioni:

  1. 10-15 frutti di l'albicanu scurevule à a rinfresione è sceglie da elli.
  2. Pudete u fruttu in un putu sterile preistoricu.
  3. Pour in una paleta 1 litru di acqua, mette nantu à un pianu è porte à foglie.
  4. Aggiunate 200-300 grammi di zuccaru granulare è aspittà d'uttene finu à chì hè dissolutu cumplessu.
  5. Un zucchero finu à u cane à a cima è cumprà subbitu cù un tinte.
  6. Camina 5 a 7 minuti, fate dunguà u sciroppu in a cassola e fate falla.
  7. Cù l'oliu di zucchero, pour l'apricots in a latta, arraggiola cù un tinte metale, accùglie è aghjustate per friddà cumplicatu.

A cumpota coccia pò esse drisse in tuttu l'annu, se ne necessariu, diluted cù l'acqua neve.