Angelina Jolie rinsegna u figliolu di 11 anni di travaglià

Angelina Jolie è Brad Pitt anu pussutu i so vede nantu à a criazione di i zitelli è praticamenti micca ninnutanu nunda. Allora, u figliolu di 11 anni d'un par d'Hollywood hà scrittu un desideriu di travaglià, è a so mamma stella, hà presa da per cumprà a so dumanda.

Attività Famiglia

Malgradu a permissità chì rignava à u clan Jolie-Pitt, a so famiglia è i zitelli di sustegnu ùn sò micca abituati à godiri ozziu è vulianu cuntribuiscenu à l'inguernu totali cù Angelina è Brad.

Cumunicà cù i ghjurnalisti, Angelina hà dettu chì u so figliolu Paks volia travaglià in u cinema. Dopu avè riflittutu annantu à quì d'aghjunghje u zitellu, Decive piglià à i so assistenti.

Ghjovanu fotografu

Ora l'attrìzia hè assai dispiacatu nantu à a direzione. Dopu piglià una film, ella hà pigliatu subbitu a secunna. Doppu a filamentu di "Cote d'Azur", hà stata firucia u libru Lung Ang "Prima ammazzanu u me babbu: ricordi di a figliola di Cambogia", chì descriva u regnu di u Khmer Rouge.

Paksu hè stata cunfidata per piglià ritratti in u tribunale, perchè tutta a filmarà esse dichjaratu à nome di u zitellu.

Leghje ancu

Ville per Maddox

In a film, u figliolu maiò di a stella Maddox hè ancu eliminata. Li lettu u so libru unipochi volte è era ravvatu nantu à a so professione attuale. Inoltre, vene da Cambogia è ancu cunnosce a lingua parlata in a so patria.