Rocci Tres Hermanas


A furmazione di roccia sottu u intrigante nomu di Trè Salute hè in Australia , à dì in u statu di New South Wales in u Parcu Naziunali di u Monti Blu . Questu hè una parti integrale di u massiccio di i Monti Blu.

Unicitati di e muntagne

Trè Fugliale di Sisterii sò cunsiderate, cum'è ellu suggerisce, di trè petti:

Sottu à e roche si stendi u vallée di Jamison, da quale à u settore più vicinu - a cità di Katoomba - solu mezzu chilometru.

I rocci consistanu di arenella brutta è si trovani pocu cumuni a causa di l'erosione di vechja. À e roche, Trè Sisteri porta una scala enormi, cunsistenti di più di 800 passi.

U prezzu di a scursioni per a muntagna cumincianu da 100 dolar australiani. Per a maiò parte di u ghjornu, i ciumi sò circundati da una bagnu blava, furmatu da l'evaporazione di l'olii essenziali di l'eucalyptus chì crescenu quì. Per apprezzà a panorama bellissima, visitate u pianu di observazione eccu. Da ellu pudete vede cumu chì u culore è l'aspettu di questi poghji varia cù a staghjone è a tempu di u ghjornu. È à a sera, l'illuminazione artificiale di e Trè Sisteri necessariu torna.

Una legenda interessanti à l'urighjini di i rocci

Sicondu a ligenda, chì guidate dici à i turisti, i picchi sò chjamati dopu trè sureddi di a tribù di Katumba, chì anu vivutu quì. Curnuttu u zitellu cadunu in amuri cù i picciotti - tri fratelli da a tribulina nepinea vicinu, ma sicondu a liggi di a tribù dichia un matrimoniu era impussibile. Allora i ghjovani ghjùnsenu stole e donne, postu chì una battaglia sanguenta cummutta entre i tribù. A tribù chiamavanu kalitba hà tornatu i picciotti in rocci, perchè nunda li succidia micca à elli, ma mortu durante a battaglia, è nimu pò abbia a bellezza.

Ci hè ancu una altra versione di a legenda, dece chì e zitelli sò stati abbuffati da u so babbu, chì possu u puteri di un shaman per salva di un mostru. Ma persequitò u chjamatu, è, per scappà di a persecuzione, diventò in una piccula uva d'arba è falla u so osta magica. Sì senza ellu, a forma umana ùn pò micca esse tornata à i soru.

Inoltre, ancu s'ellu hè fascinatu da u flair romanticu di a legenda, ùn deve micca fà cunfidassi in tutte. I scienzi sò pruvatu chì questu ùn hè senza traduttu u folkloru autenticu di l'aborigini lucali, ma a creazione di un residentu locale Mel Varda, chì in i 1920 è 1930 pruvò à atraure turisti à a so regione in questu modu.

Cumu ghjunghje?

Se viaghjate in caru, avete bisognu di prughjettisce l'Autostrada M4, chì vi darà direttamente à Katoomba. In questu cità agghicà ancu trains da Sydney , è a via ùn vi piglià micca più di duie ore. È se ùn vogliu mancu andà da l'estazione di treni, pudete piglià un autobus turisticu chì vi purterà direttamente à i Monti Blu.