Cumu si sperendu da e bucheni?

Nanzu o dopu, in fronte di a maiò parte di i ghjovani parenti, a quistione hè cumu sdrughjenu u babbu di u babbu. Chistu pò esse assai difficiule, perchè u prucessu di scorcheri spessu pruvucalli i zicchini, rabii è altre emozioni negativi chì causanu i mariti è dads a stupor.

Hè per questa causa chì parechji parenti decide di speru chì u zitellu stessu tira un pacificu è ùn ùn pruvate à forza di rinunzià stu strumentu. In questu articulu, ti diceremu di vardianu per vede a pena, è cumu puderà chjaru u zitellu da u caprettu, se ellu ùn si senti più a verità chì deve.

Cumu ùn scorcheri u foglie da u capezzolu?

Prima di tuttu, hè bisognu di nutà i cunsiglii preghjudiziu è i cunsiglii, chì sò spessu dati da i rappresentanti di a generazione maiò. Per abulisce u babbu di un figghiu, ùn vene micca per mezu di metudi tali, cum'è:

  1. Ùn pudete micca cicatriser un chupete o un chipfier à una buttiglia cù sustanzi amori, cum'è mustarda, rossu è cusì. Ùn tutte l'adulti ponu purtà questi spezii, ma quì hè una quistione di un zitellu. Inoltre, in certi casi, tali sustanzi ponnu accordue reactamenti allergii severi.
  2. Trimate un chip like a "margarita" hè ancu stimulatu fermamente. Questu hè assicurata micca insicurata, perchè un figliolu grown-up hà digià parechji denti cusì impurtentamente in a so bocca, cù quale puderia gnae per un material fino è morda di u so pezzu. À una bona cunfluenza di circustanza, lattice, gomma o silicuni si spusarà solu in u stomacu, mentri si hè dolci, attaccà à a mucosa di a gola è causà un spassu o suffocazione.
  3. Chiancennu e ghjuranu durante u schelbate di u zitellu da u babbone sò quelli di i mètudi più inganne. Siccomu u mulinu hà digià statu furmatu u persu persistenti, ellu dumandassi a vostra "assicurante" è ùn capisce micca chì a so mamma hà in còllera. In questa situazione, l'emozioni negativi aghjustanu solu a situazione.
  4. Inoltre, scorchendu u zitellu da u babbone di qualsiasi mètudi ùn deve micca quandu ellu hè sick, o i so denti si anu chopped. Sutta tali circustanze, u sensu di migghiori ùn puteva più pegdi, è a so ricuperazione sarà longu.

Cumu si sperendu u zitellu da u mugellu è l'buttiglia?

Per sferisce a pezzu di u prugnu, ùn la fate assai. A maiò parte di i medichi cungienu u periodu di 3 à 11 mesi ottimali per questa età, però, quasi tutti i ghjovani parenti cumincianu à pensà à rinunzià u strumentu solu un annu o dui.

Per disaccustom un criaturu d'un annu da un pezzu, pudete aduprà stu modu:

  1. Duranti i primi 5 ghjorni, dà u chiuvule 2 volte più menu di l'usu per u zitellu.
  2. Dopu quì, offre un pacifier o buttiglia solu per a notte, è ancu prima di un sughjornu di ghjornu.
  3. Dopu un pocu tempu, ùn lasciate micca chì u mulinu durmivanu cun u chitru - dà à ella per un paru di minuti, è da purtà un pente.

Per quelli chì ùn sanu micca capisce un zitellu à l'età di 2 anni da u pique, u metudu di rifiegamentu bassu, chì hè cunsiste in a rimesa cumpletta è irrevocabile di u manicu di a vita di i migghiori, falla. Forsi, per spiegà à u zitellu ciò chì era successu, serà necessariu "dà" un chupitante à un zitellu o una zitella, "manda" à u boscu per aiutà cunfessu, fraccionate in u fugliale di a brame o "dà à u scatru" à u passageru. Per capì capisce un criaturu di dui anni d'un pezzu, i ghjovani parenti, sapendu cun prefigurazioni indipindenti è e caratteristiche di i so figlioli, puderanu.

In sicuru, in casu di abbandunatu abruptu di un chipellone, probabilmente, mamma è dadu anu da suffriri i vagarii di u zitellu, chì durà parechji ghjorni. S'ellu dura più di 10 ghjorni, ùn turmenta micca à u zitellu, - riceve un pezzu novu. Appena, u tempu di abbandunà di sta adattazione per ellu ùn hà micca vinutu.