Cumu prucessa un zugnu di u cullegiu?

Dopu a qualità di u spitali, hè impurtante per a ghjovana mamma per sapè à piglià cura di u natuvidu beni. Parechji femicili sò persessi è ùn sapianu chì fà. A quistione più frecu chì dumandanu à i medici hè cumu per prucessu un zingia di nascita.

U fattu hè chì dopu à u nàscita di u cordone umbilical , chì era assuciatu à a mamma è u zitellu, ùn hè micca necessariu, è hè tagghiatu, sia un pezzu di 2 cm. Per prevene i sangue, una pezza hè appiicata à questu. Dopu un pocu tempu, in generale 4-5 ghjorni, stu cordigliu umbilicale si secca è spicca. Ma a ferita guariscenze per parechje simane. Ogni mamma hà bisognu di sapè cumu à gestisce quandu u zingia di u maritu ha spartu.

Cum'è a ferita, questu locu sarà mutu, allora sangra. Ci hè una crosta sottu à quale una infeccion pò sviluppà. Per quessa, u trattamentu di u labellu di u natuvulu hè assai impurtante. Sì a mamma cumplessa cun certi reguli, a guare serà più veloce.

Cù quantu prucessa un zingia di nascita?

Questu hè fattu 1-2 alcune. In solitu à a matina durante i prucessi i sanitarii è à a sera dopu à l'acqua. Quista faci a più faciule per abbandunà a crosta chì hè imbiancata in l'acqua. Se a ferita bleeds, pudete trattatu novu. Ma ùn hè micca cunsigliatu per fà quessa più spessu. Nta l'ùrtimi anni, hè stata una nova tecnica - per ùn toccu senza u toccu è permettenu di guarì u so propiu. Ma in stu casu, a me mamma hà bisognu à vigilà dinò a ferita per impedisce a so infestazione.

Chì avete bisognu à prucessu?

Per questu prucessu avete bisognu:

U solidu, u zoccu hè trattatu cù un verde, ma puderete aduprà una solu suluzione di chlorofite per questu. Vi permette avè avvisu signali di inflammazioni in u tempu, perchè hè culopresu.

Cumu prucessu un buttone di speranza per i spugliati?

  1. Cù dùi dettuli, trasaltenu a pelle aperta, apre a l'apertura umbilical.
  2. Purtate pericardiu di l'idrogenu. Ellu cumenzarà a spuma. Aspettu un pocu à impugisce a crosta.
  3. I fiammente cunti stuccate l'astu è a crosta umita. Ùn arrbate micca.
  4. In a ferita secca, gocce a solu suluzione antisettica. Pruvate micca di cundùcelu nantu à a pelle à u zingia. Ùn appicchene u vientu veru di u zitellu, altri ùn avete micca avutu signori d'inflammazioni.

Chì ci sò e regule per esse segui in modu chì u zuccunu guariscenza più veloce:

Quandu deveru vede un medico?

Molti parechji sò temutu quandu vedanu chì u zingia di u maritu hè un purgatu. Ma questu hè normale è deve esse più more attenzione è furmazioni cumplimenta cù perossu di l'idrogenu. Ma l'apparizione di i sintomi sintomi avissiru avertì à i genitori:

Ogni mamma hà bisognu di sapè chì u zingia guariscenu u natuvulu. A so trasfurmazioni ùn hè micca difficiuli è ùn porta pocu tempu, ma aiuta per evità l'infizzione di a ferita.