Quandu si lascià un ziteddu da un figghiu?

È qualchì volta ùn hè micca faciule simplice di rinunzià un ziteddu da un pieno. È tuttu, perché chì i genitori ùn sò micca sempre tempu di adivià u mumentu giustu.

Per stabilisce à quale età hè megliu incantà u zitellu da un manicu, pruvate à calculà ciò ch'ellu hè, è cumu per fà sta spartera indispensente.

Ciò per un manicu?

Allora, assai matri immediatamenti dopu à u ghjornu spessu u zitellu à u pezzu. Ùn pò dì chì questu hè sbagliatu. Da certi punti, i manichi anu un effettu benefizièvule annantu à u sviluppu è l'ughjettu afectu di i zitelli, perchè permettenu à satisfacenu sanu à u cunflittu senza cura . Cù l'aiutà, i zitelli sò calmighjati, diventanu più faciule, grazi à u figghiu di u zitellu, un sensu di sensazione è cunsulazione hè creatu.

Quandu u zitellu criscinu, ma ùn hà micca pressu per parte cun "cumpagnu fielu", i genitori devenu prestu attenzione, forsi i so figlioli ùn mancanu a cura è l'assistenza. Cusì, prova à eliminà l'incompetenza psicologica è omplate a mancanza di crescita parentalità.

A quale età ci debbulemu u zitellu da un figghiu?

Ogni nigariu è individuu, elabureghja, cunnosce u mondu, hà e so abitudini è a percepzioni di l'ambiente. Per quessa, hè impussibile di nomu l'età precisa chì questu hè necessariu è ponu scaraverà u zitellu da un pacificu.

Hè cume chì in 3-6 mesi, u zitellu, chì era urigginatu à u pezzu, pò abbandunà stu abituu senza cunsiquenzi. Duranti stu pirìudu, i zitelli anu tutti i signaghji di vuluntà di tirallu un chupitate, ma ùn parechji mariani anu tempu per prufittà di u mumentu è seguitanu facciate difficultà.

U prussimu momentu favorevule, quandu hè necessariu di scumunicate un zitellu da un manicu, ùn venenu micca più di dui anni. U fattu chì solu in questu età à u zitellu vene a cunniscenza di e richieste chjave è persuasioni di i genitori. Inoltre, u zitellu ùn cumincia à capiscia chì ellu hà crescente, è ùn hà micca bisognu di un capezzolu.

Cumu si trovanu migliure da un pruduttu - metudi

Decidite quantu per sfracicà u zitellu da un manicu , hè solu i genitori. Inoltri, anu da ricurdate chì in u prucessu di scorcherie da u capezzino, bisognu di tene assai attenza à u zitellu è piglià una parte activa in a so vita. Ùn ci ne sceltu, ùn si pò micca escemente u panece, sparghje a so mustarda, perchè spessu cunsultate a mo avutru, di cutà, o la tira fora forti. Hè megliu di pruvà d'accordu è spiegà à u mulinu chì ghjè oghje ghjuntu un adultu, è hè megliu dà un capezzolu à un cunellu, una ardilla o un altru carattere di fàvule.

Pudete inventà una storia è uriginale, u principale hè chì u zitellu interessa è si cuncorda di participà. Sò prontu chì ellu cambia a so mente è cumincià à dumandà "dame". In questu casu, ùn avete bisognu di cuntà u vostru propiu. Ci si deve esse capitu chì un zitellu, ùn importa in quale età cumincià à scutene da un pacificu, hè difficiule per parte cun u modu di u so mondu.