U fiumu Belaite


Belait hè unu di quattru distriti in u ovest di Brunei , longu chì u fiumu più longu di u paese, 75 km longu, flussi - u fiumu Belait. Hè uriginata da e culleghji miridiunali, scorri versu a regione sana è si scorri versu u mari Chine Meridianu. In u so fini, travirsi una varietà di riserve naturali è sanctuaries salvatichi.

U ciumi spessu prumessu i diversi cuncorsi trà i barche di prupietari, jet skis, etc., cuncessu per un eventu impurtante, per esempiu, annantu à u sultanatu Hassanal Bolkiah, chì rispettu à tutti, chì si vultò un pianu in un locu fantasticu.

Yacht Club Kuala Belait

Nò parte pocu da a bocca di u fiumu Belait in a cità di Kuala Belait hè u club di yacht eponymous in Jln Panglima, Kuala Belait, chì hè parti di u club Panaga. Questu locu hè u centru per parechji tipi di trasportu acqua, chì attrae un gran numaru di turisti. Allora u ghjocu di yacht offre l'entretenimentu è servizii di serviziu: diving, windsurfing, pesca, allughjamentu di motor è i barche, kayaks, etc. Hè suggeritu ancu di mantene prufessori in squadre o diversi avvenimenti.

U palcuscenicu è un edifici di una storie cù una vista di u fiumu Belait. Ci hè un panzunimu di i zitelli cù una piccula piscina nantu à u situ. Duranti u cena nantu à a tarrazza, pudete amparà e magnìimu posti di sera.

Se vai in un crucero nantu à u fiumu ("taxi aquàticu"), puderete vede parechje attraversu di a cità, cum'è a diversità è a unicitati di a jungla. Da u fiumu in tuttu u splendore a mezquita di Kampong Pandan abra.