Toning the hair after lightening

Molti picculi balliinu à u prucedimentu di eghje u pilu. Hè aiuta à mudificà l'imaghja radicali. In u so scale di i capelli aperti quasi à chinu. Grazie à questu, anche i più grossi molécule di a droga pò penetra in l'internu di u curl, rimpiazzà u pigmentu neutralitatu è dà un novu coloru in u risultatu. Sfortunatamente, assai spessu dopu a luci, l'accentu tonu hè necessariu. Hè necessariu per eliminà a ubligatoria antinaturale, chì pò esse apprezzata nantu à u lume u pilu scuru.

Perchè aghju bisognu di toning after clarification?

I ragiò di l'apparizione di una sulla umana manchosa pò esse parechji:

  1. Moltu spessu prubbligatu apparisce dopu l'usu di metudi di praticità o cum'è un risultatu di una violazione di a tecnulugia di clarificazione . Per esempiu, per esempiu, un sbagliu cumuni pò esse cunsideratu esse troppu longa à pittura nantu à i ricchi.
  2. Tonificazione di u capeddu dopu à u focu pò esse dumandata da brunettes. Inoltre, questu hè un fenomenu chì frequenta. Sò rizziuti scuri pruvate restaurà a pigmentazioni naturali.
  3. Izza hè ancu da u lavare di a testa, chì dopu à u prucedimentu hè senza fondu di a prutezzione esterna, l'acqua non filtrata.

Toning the hair after lighting the house

Luce hè abbastanza un stress per i capelli. Cusì, immediatamente dopu a prucedura, ùn hè micca cunsigliatu l'usu di qualsiasi agenti persistenti aggressivi. Hè megliu megliu à ricaricà una tonica o un chjamatu di shampoo di lignu.

L'ultimi includenu un pigmentu viole activu especial. Hè aiuta à neutralizà l'ombra durata è sguassà permanentement. A cosa principalu ùn esse di sopra à l'altru, altri i rizzuli saranu ashy o ancu piglià un tinte violeta. Frà altri cose, pudete adupirà bezammiachnymi.