Planti resistenti à a secca

Quale hè di noi chì ùn mancava vede u so locu fiuritu è ​​u frondoso verde? Ma spessu i sònnii di verdura luxuali sò stati scattuti in l'impussibilità di furnisce i quelli di u domiciliu cun regnu frequenti tantu necessariu. A suluzione in questa situazione pò esse a piantazione di e stagione di resistenza di e seculu, chì ancu senza i prucessi di l'acqua di u ghjornu pò surveghjanu ancu in u caldo più intensu.

Arbureti resistenti à a secca

Sì l'estiu ùn ùn spessu ùnmelle cun piuma, ùn hè spessu micca pussibule d'acquistà una lenza, ma chì vulete à pamperà cù i frutti di u vostru ortu, avemu da cunsigliu di prestu attenti à a ciliegia. Hè un arricumpertu rèpresentativu di frutti, chì pòbbenu attruvaranu frutti di solitu, anche ancu in l'anni più aridi, di survive veramente l'invintu severu à u stessu tempu. I meriti di i ciliegli includenu a so capacità di cultivà nantu à terra fugliale, è indiferenza cumpletu à l'aria gassate di a cità.

A resistenza suffincibile à e sequenza pò presumirate di l'Irga, cunnisciutu ancu com'è Corinu. U gustu piacevule di i so frutti petri, è l'abilità di tollerà facilmente tutti i sureddi di l'estiu è u ghjàlisu di l'inviu, face u fruttu d'Irga, in ogni sezione dacha.

Quelli chì vulianu alcune un effettu decorativu distinto à parte di u culttu, deve plantà un pezzu cheri nantu à a trama, chì hè ancu carattarizatu da un altu nivulu di resistenza a sequenza.

Arbustuli di resistenza di a secca

Cumentu una bella sede cun un minimu di difficultà ùn hè micca difficiule, s'ellu sceglite per babbone. Ùn hè micca solu un arbulu bella di resistenza di a secca, ma dinò una fonte di frutti boniatli comesti.

Ùn hè micca inferitu à u sdrughju in a dicapitulazione, nè in resistenza à i difficultà è l'ardoru, chì pò ancu esse usatu com'è una sede.

Parlendu di i vegetali di i stizzi resistenti à a secca, hè impossibile ignorà e pasculi è e spina chjaranu cumuni à tutti.

Flores di giardinu di a secca

Frà à l'alture, i fiori di u giardinu resistente à a secca, a ciavaglia è a vina-rose hà cunfidendu a palma di u campionu. I fiori brillanu assai di sta pianta tradiziunale servinu cum'è l'adornamentu di i jardini vicini adiacenti, senza avè micca bisognu di a cura à nimu.

Piantini un arcu dicurativu o allium nantu à a trama, puderete solu dui prublemi solu: decore l'ortu cù i fiori inzuccarati brillanti è dispunibule di una quantità di pesti chì sta pianta scanta quandu cù u so pudore.

Prima siconda è crocosmia africana divina. I fiori brillanti di sta pianta pò respira a vita ancu in u situ più ridottu è abbandunatu.