Quandu di scavà l'aghjennaghju di invierno?

L'agliu hè una spezia assai sana chì pudete manghjà tuttu l'annu. In primavera è veranu - zucchetti verdi, è in a stagione frigia - denti elastichi, ma avete bisognu di sapè quandu hà sbulicatu l'allatu d'invernu per quessa hè ben trouve à a sesta veda.

Quandu hè u tempu di scavà l'alli?

U tempu ideali per questu hè u fini di lugliu è u principiu di l'Aostu. Da assai depende di u clima di u veranu. Per ùn mancà u tempu quandu avete bisognu à l'allatu d'invernu, deve un paru di piezzii quandu sguassate e inflorescenza in a fine, chì indicarà involuntariamente u periodu ideali per a cullizzioni. Quandu u fucile inflorescenza sferisce è palesa e pezzu di bassa fubbe, vale digià vendi. E sti semitimi pezzi ùn saranu micca in alu in vanu - da elle pudete avè un capu forte - odnozubki, chì diventerà diventà un bonne materiale di semente.

Quelli chì interessanu à quandu di scavà l'alli, deve risponde chì u signu cusidu di questi azzioni necessarii sò oroli fiurini è secchi in a parti infermale. Avà hè spertu quandu puderete digà l'alli, ma per a prisirvazioni di a crescita necessariu di sapè ciò chì farà appressu. L'alli deve esse assicutatu nantu à l'aire apertu per 4-6 ghjorni. Ùn hè cunsigliatu di cutà immediatamente da e foglie, ma quandu u siccò, quandu vulete sfracerà una tapita bianca, u zizimu, è se pensa di salute l'agliu in fasciati, in casu avanti deve esse lasciatu da quì sopra.

I razzi sò ancu intrecciati, è hè ancu megliu di crede veli o ardenti nantu à a flame, chì migliurà a sicurità di a cose. Sì u tempu ideale per a vendita fù sappisu è i capi intarruvuli cù i drangetti chì sò stati manteni in u locu, ùn deve micca esse dugnu fora - anu da ghjudicammi in a primu mumentu è da pudè dà un rendimentu sanu.