Uva - poda in u vaghjimu è abitanti per l'inguernu

Per piglià una qualità è ricchezza di uva in u vechja annu, hè necessariu di facenu tutti e misure agrotechnici necessarii, inclusi a poda è alberione, in u castagnu. Pruning anu aumentà a pruduzzione è a migliurà u gustu di baga, è u babbu ci prutege a vigna da a glaciali.

Preparing uva in winter

Siccomu e raghji sò una pianta chì ùn pò micca tollerà ghiacciate forte è ponu perish d'elli, hè necessariu di degnu degnu degnu à l'inguernu. A preparazione di a vigna à l'invierno hè in una quantità d'attività, cumpresa:

Alimentazione di uva in u vaghjimu

Quandu avete recapitulatu uva, a poda in u vaghjimu è u rifughju per l'inguernu duverà esse fatta da l'altri attivitati preparativi impurtanti. A fine di u piriu di u criscenti attivu è di u fruttu, a pianta hà bisognu di rinnovà a energia gasta è l'energia. Ci hè parechje cunsiglii, secondu ciò chì hè vulinìbile di rializà a fertilizazione di uva in u vaghjimu:

  1. U primu top dressing hè fatta in prima settembre. Hè diseatu à accellerà a migliurà di a vigna. Utilizeghja superfosfatà è sal di potassiu. Pudete suppurtari stu cumpostu cù l'acidu boricu, u sulfate di zincu è u sulfat di manganese. Se u tarrenu in u vignetu hè ardu, serà utile per falla iodine di potasio.
  2. U sicondu alimentariu hè realizatu in un periudu tardi di u vaghjimu. Hè necessariu di introduparà u putassiu è u fosforu in a terra.

Hè necessàbbilmente tutti i vestiti suprani chì anu accumpagnatu da eterna copie. Questa umidità di u vignetu hè chjamatu vlagozaradkovym, è passene in trinitara. Se u tarritoriu esse assicuratu nantu à l'inguernu, a fretta penetrà in un grande prufundità è a causa di lacrimi è a morte di una parte di u sistema radicali. Eghjughe - u lettuce in u chjucu in cungliu cù un terrenu fugliu in a zona di piantazioni. In questu casu, a regione pò esse ridutta.

Trasfurmazioni di uva in u vaghjimu da i malati è i pesti

Per priservà a salute di u fruttu di raghia, in u vaghjimu, hè necessariu di rializà i tratamentu di parechje malatie è peste. Per fà questu, prima cunducerà una spezzione viscuali di a vigna è fogli per l'oculu - a malatia più cumuna di a uva. Sì l 'infizzioni sò sbagliati, sguassate e foglie malati è rimette è trattate u vignetu cù unu di i seguenti:

Probabilmente, avete bisognu di processà e vindite in u vaghjimu da a scunfitta di l'oidium. In questu casu, vi puderete applià i preparalli sulfu:

Medici simili sò usati com'è profilassi è battete contra contrafospi è anthracnose. Per a prevenzioni di cercosporosa applicate "Fundazol" è "Polychrome". Cù una pratica cum'è un guldura di verde, infuzioni sò infuziati nantu à a basa di tabacco, chamomile o preparazione "Rovikurt" ready-made. Tutti i tratti sò impurtanti per prudutti di u clima seculu è senza valdi, è utilizanu l'equipaggiu protettivu.

Cumu esse cututa ravita in u castagnu?

Pruning aiuta à furmà arbusti di uva, chì ùn li micca permettenu crescate cunghjustamenti, cusì facenu difficultà di cullà è cura di a pianta. Inoltre, addiventemu micca solu u rendiment, ma ancu u diminuitu di e raghji stessi. Per uva di u vaghjime, a poda hè mandata, cum'è aiuta à a cuprarà fermamente per l'inguernu per prutegà contra a frette. In a primavera per i prudutti staghjati, hè più faciule è, in u vaghjimu, più di frunze eranu nantu à questu. Quì hè u risultatu finali di cumu di trimiglià e uva in u castagnu - un schema. In più dettu, retouremu à un pocu dopu.

Tempi di poda di uva in u vaghjimu

Prima di tuttu, una poda puntuale hè impurtante. Sapendu quandu à taglià uva nantu à u castagnu, ùn avete micca fessi u vostru vignetu è fà fà. Pò u so pruduttu pruduttu in dui tappe:

  1. Immediatamenti dopu a collita. Quandu tutti i manca sò culligati, i rami sò limpiati di bumbiti, spinning, chì impediscenu à u sviluppu di l'arbulu, cum'è i ligami chì anu meritu.
  2. Dui simani dopu ca falla. Questa pruning hè basu. Questu tempu, parte di i carbuidrati hà avutu u tempu d'avè l'arrabbiarii è l'altre perenne di a machja. Hè impurtante chì a temperatura di l'aria hè micca sottu à 3 ° C.

Cumu tagliatu uva à l'inguernu?

Ùn ci hè micca bisognu di u prublema di preparà e ghjuvani ghjunghje nantu à l'inguernu: anu solu per annunzià eliminà e fracche spuntate è formate un arbulu, da 3-8 manichi chì crescenu à un angulu da u pianu. Danu a vendita. Un'altra cosa hè l'arburi perenni, in particulare, s'ellu ùn anu mai statu pruned prima. Tali pruggini necessanu un travagliu più labore, ma ancu in i casi più disprezzati cù una pruninga propria, pudete ottene l'ordine è crescendi a pruduzzione.

Hè u tempu per u ritornu à u schema prima. Questa hè a forma di a poda di u raghju si deve esse fatta in u vaghjimu prima di rifughjassi per l'inviu:

  1. In i primi ghjorni di settembre, ci vole à sguassà tutte e dispusizione di un annu di quatru vechju perenni, chì sò sottu à u 1u filu, stendu una meza metru da u pianu.
  2. In rimichi cresciute nantu à manichi sopra à u 2o filu (30 cm sopra u fondu), hè necessariu di cutà u 10% di a lunghizza di u ritrattu è si tagghiau li steponi.
  3. In u mità d'uttobre (dopu à a fossa), selezziunate i dui rifletti più sviluppati è forti à l'altura di i primi dui fieri. U spargeru, cresciutu da l'area di l'imaghjini, si deve esse tagliatu, è da 3-4 visioni nantu à questu. Cusì vi pudete formà u nfernu di reemplazione chjamatu.
  4. Fuga, situata à l'altru cantu è altitudine, hè necessariu di cut-off, chì abbandunò 5-12 gialli. Serà a to freccia di a frutta.

Cumu camellu u so uvagliu per l'inguernu?

A lot of vineyards senza refuggiu adattu sò distrutti per i tempi di temperatura invernale. Sò assai distruttivi sò riutichi severi per i cultivosi ghjovani. Per quessa, avete a sapè cumu si preparanu pè u vignetu d'invernu di u primu annu. Per ellu, u metudu di refuggiu, chjamatu hilling, hè adattatu. Stu metudu ùn hè micca cunsigliu di cunseguisce è micca costuali è pò esse usatu cum'è una tappa di vitezza in u vaghjimu per principianti. Avete bisognu di cumprà u fondu di i rimuzioni incù una strata di terra in forma di slide à 25 cm in altitudine.

Tuttavia, ùn protetta l'arrabbiarii di u racini, è i capri di a pianta vi farà fora è pò esse senza firmà a fretura. Cusì, hè ancu cunsigliatu di coperta i uva cù unu di i materii cose. Hè un refugiu hè chjamatu chjamatu è hè a megliu scelte se sè un abitanti di u gruppu di u mediu. A diversità di a mezza cappucciu, chì implica a prutezzione di una sola parte di a corona di uva, rinurzà cumpletu garantisce a salvezza di u boscu tutale.

Quandu si tratà e racina?

Hè ricumandemu à principià travaglià nantu à refuggiu micca prima di l'iniziu di a prima frette. Quandu ùn hà vistutu senza tutela finu à a vigna stà parechji ghjorni à una temperatura di -5 ... -8 ° C, trasmessi un tipu di endurance è diventanu marrone luce. Questa vite enduit hè cunsideratu fermu, serà fermu cunservatu finu à a primavera. Sì cose a vanda prima, pò spuntà, è l'iniziu di fretu a soffrenza fermamente negativamente. U piriu specificu quandu u so ugliu per u invierno dependerà di a regione di a vostra residenza. A mediu, u tempu di refuggiu vene in a seconda dicadenza di uttrovi.

Da u scuru di uva nantu à l'inguernu?

Ci sò parechje scelte chì pudete amparà e uva à l'inguernu:

Uva nantu à u so propiu situ sò micca sulamente boni varietà diliziosi, chì sò adurati per adulti è zitelli. Questu hè ancu una bella manera di rinviviscia u paisaghju, creanu un isletu di a ghjinirali verticale in u loricu. Cride sta vanda planta ùn hè micca cusì difficiue, se seguite tutti i raccordji è observe a tecnulugia, u puntu più impurtanti chì hè a preparazione di u vignetu in invierno.