Chondroprotectors di a nova generazione

Malatii di articulazione grossa è picca, com'è regula, sò assuciati à i cambiamenti in u distrufanu in u tessulu cartilaginuu. Duranti u tempu, scumpeghja, decisione l'urganisazione di a malatia. Chondroprotectors di a nova generazioni frenà i prucessi di l'abrazzione di u tessulu cartilaginuu, è cuntribuiscenu ancu à a migliurà a nutrimenti cumuni, u crescita di i novi culu sanei.

Chondroprotectors per articulazione di nova generazioni

Prima, fighjemu u diferenziu trà e droghe annunziate è i vostri contrapartiti cchiu antichi.

Chondroprotectors di a prima generazione pruvucavanu a produzzione d'àziu hyaluronicu è di colaggiu per i celluli di u tessili cartilaginanti. Dopu à questu, ùn hà micca colapsatu cusì rapidamente, è ancu in i staddi fini di e malatie di u sistema musculoskeletore hè restituitu ancu. A data, solu l'Alflutop hè utilizatu.

A seconda generazione di i medicazione hà un effettu più persunale è u risultatu stabilitu. Inoltre, questa varietà di droga cuntene chondroitin sulphate è glucosamine hydrochloride. Sti sustanzi attivi ùn sò micca stimulà i fibri di colaggiu è a produzzione d'elastin, ma ancu di migliurà u cursu di i prucessi metabolichi in u tessulu hialine, aiutà à stà a suluzione, sullofunia u dulore.

U più chondroprotectors hè una cumminenza di droghe di a generazione previa (secunda) è i ingredienti antiinflamatorii novi. Grazie à una cumminazione, i preparatori permettenu una ricerca stabile è stabile di funzioni di tessili di cartilagine, a so restaurazione, è à tempu à reducià i sensazioni di u dolore è i prucessi infjammatorii in u più tempu. Inoltre, i medii di terza generazione anu u minimu effetti à u rispettu à u sistema urariu, alimentariu è cardiovascular, postu chì a ratio curretta di ingredienti attivi assicura una reduczione mutuale in a so toxicità.

Chondroprotectors di a nova generazione in osteocondrose, arthrose è artrite

I medicazione scrite sò abituati in càcululi per amministrazione sistimica.

Puderanu esse diventati in gruppi:

1. Preparati in cungliu cù methylsulfonylmethane:

2. Medici cun cumpetenu di vitamina è stimulatori di u crescenu di u tessulu di cartilagine:

3. Medichi cù diclofenac o ibuprofen:

Comu pratica mèdica prumessa, l'agenti cummincii a lista aghja avutri avanti:

Chondroprotectors di a nova generazione in injections

Cù manifestazioni clini di manifestazione chjamate di i malati di cartilagine, un sindromu di u dulore forte, i chondroprotectors di generazione nova sò usati in injections, chì sò injected direttament in l'articulazione malatia o intramuscularamenti.

I migliori medii sò:

Hè nutate ancu chì i preparati di l'acidu hyaluronicu è di u collagen , per esempiu, l'Alflutop, sò sempre efficace. Inoltre, i ortopedici recomandanu chì entra in u cartilaggiu un fluidu periarticular artificiale: