Sala Euphorbia

I Fiorucci sò longu elettu tali una pianta, cum'è una fiore di u fiore spurge. Hè attrattu cù a so forma originale è assai faciule d'assistenza.

Euphorbia indigena o Euphorbia riferisce à e succulenti, anche certeci di e so spezie ùn anu micca spine à tuttu è ùn anu mancu simili di remota.

Ma però, questu hè cusì è u locu di nativu di queste pianta hè l'Africa è l'America Sudamerica, è ancu l'isuli di Madagascar è e Canarii. Ci hè quellu chì ponu scopre a diversità di i raprisentisti di stu genus direttamente in a natura vivente.

Tipi di doncera di casa

Certi pianti sò cusì sfarenti di l'altri chì ùn hè micca putente di crede in a so appartenza à u stessu genus. Eccu i più cumuni di elli, chì si ponu truvà nantu à a finestra di parechji:

  1. Spurge beetlefish, hè ancu chjamatu una cucara in l'uttina, senza dimostrazione. Hà fermu beddi cù vini bianchi à una età ghjovana è cù i rossi in i vechji. Per fà anziane, a pianta compileghja u folla solu in u vertex, mentre chì a manca di grande falata falza com'è una corona di una palma.
  2. U spurge hè triangulare, hà una forma trihedral da u troncu è pò creci à duie metri in una stanza, in natura hè un veru arbore giant. Una tale dopu à a splutazioni devendenu tagliatu in u locu induv'ellu eranu i pedunculli, ma raramenti fiori in casa. Ci hè una vista cun un troncu rossu di Borgogna è fogli.
  3. Cypress o cypress spurge spessu pò esse truvatu in a forma di erbaccia in i nostri jardini, anche si hè una pianta cultivata da a famiglia di milkweed. Ci hè unghji finissimu foglie, chì s'assumiglia un cipressu veru. Comu un veru rapprisintativu di u so tipu, sta libertà unpretentiosu à a temperatura circundante, permette à perfetta l'acqui di l'invintu è a sequenza.
  4. Poinsettia , l'astu di Natale o l'esperimentu di a più bella hè ancu da u genus di moloch. Sì-sì, sta pianta, chì hè stata devenu solu l'appartamenti è l'uffizii, ma dinò di presentazione à l'amici, spurge. In i cundizzioni di l'appartamentu hè un arbulu finu à 40 cm in altu cù fiori di rosso, rosa o biancu.

Cura à a mugnera di l'uttellu

Sì ùn avete micca sapè cumu cunti di latti interni, ùn ne serebbe dispertu, ùn hè micca faciule fà dolore. Questa hè una pianta ferma, ancu s'ellu ci hè a so propria preferenza.

Hè impurtante ùn spurtà u spurge, è per l'estiu, duverà esse da pudè l'acqua una volta per a simana, è per un periodu di restu - un ghjornu, cù a temperatura ambientale deve esse circa 10 ° C. In u invernu, l'impanzali sponges sò in un locu friddu è luminoso.

À l'estiu, questu invitatitu da i paesi sur i borsi d'esibizioni intensivi, ancu da u sole scorching hè megliu pritenyat. Mìagliu bè, quandu ci hè una oportunità per un periodu cálido di l'annu per mandà Spurge nantu à l'aria fresca - in u giardinu o in u barcuni.

Una pianta adultere deve esse trasfiruta à un vasu maiori una volta ogni dui anni. Per fà questu, avete bisognu à cumprà a terra pè succulenti o fècenu voi stessu, chì imbulighjate in proporzioni ugguali di rena di u fiumu, u turf è di a terra di fondu, cum'è a turba.

Siccomu u spurge hè una pianta vintuosa, u cura si deve esse pigliatu solu da un adultu chì hè familiarizatu cù tutti l'intricacies di a sicura. Ùn era micca à nimu chì l'indigeni utilizati à grease u cunsiglii di i so flussi cun u zucchero di pianta.

Hè necessariu di purtassi guanti di giganti, per chì u zuccaru lattice da un foglia rottu u accidutu micca micca in la pelle. Dopu tuttu, pò pruduce no solu vermiculità, ma ancu una crema. E in casu di fà u zuccaru in l'ochju, ancu a cegnu hè pussibule. Allora, in una situazione tali, hè dumandata immediata da u duttore.

Euphorbia hè megliu ùn avè nantà in a casa quelli chì anu micca zitelli o omensuli omnipresentes, postu chì sta pianta ùn hè micca innocu, quantu pari a prima visu.