Ioga di a donna

U travagliu ben coordenatu di u nostru corpu, cum'è un reloge suizo accurate, hè chjamatu salute . In più di e funzioni di respira, u sangue, di a digestioni, etc., u corpu femminile hè sugettu à cambiamenti cichi - u ciclu menstruali. U nostru situ hormonal hè sempre fluveru, per quale si ponu pussibile di cuncepimentu è di purgazione, ma se qualchì cosa falla, avete bisognu d'aghjurnà micca solu un urganu, ma tutta u mecanismu di u meccaniche.

U ioga femina pò esse una prevenzione di l'okkorrenza di fallimenti è un maestru timberru chì, in casu di chì, traduce e mani di i nostri relini.

Esportatu un cumplicatu di u iocu di e donne, chì hà scopu di quellu chì stà stagnazioni in u corpu. Eccu, prima di tuttu, regulamentu di a circulazioni di sangue in a pelvis chi, chì spessu sia da una seduta prolongata.

Inoltre, pudete utilizà e yoga per e malatie di e donne:

Eserciti

  1. E cuglie cù e cime, stinzanu l'aghjunghje, accumpèghjenu l'scapula, facemu i spaddi. Cumpressinu solu in a zona di ingrossu, avemu da avantaghju, pigliate da l'osciami è utilizate u putere di e mani à sculaccià a testa à i pedi. Exhale è stretch.
  2. Assicurata nantu à u pavone, i buttigliati si pruvatu, cumu si stanu, allargavanu in u pavimentu per esse okkupatu quantu u spaziu pussibule. Pigliemu i calcutti nantu à noi stessu, i curone, pagavanu in l'inguernu, andendu à a pendenza. Pigliemu ogni locu nantu à i nostri pedi è, respiru, avanti. Avemu observatu quantu ci stinzanu a spina.
  3. Pettene u petragliu cusì à l'inguine, avemu ottinutu per a riga right, our toe per noi.
  4. Senza cambià a pusizione di i pedi, u brappu hè divisu à u partitu, u bravu drittu è stinnilatu nantu à a testa è si stendi versu a strada.
  5. Cambiammu li gammi è eseguisce u cuntrollu. 3 è 4.
  6. Stretch the legs as far as possible at the sides, stendi a manu diritta à a perna ghjusta, a manca - à manca. U corpu si stende in fronte, a testa, pruvate à toccu u pavone.
  7. "Butterfly" - piedi, i ghjinochji mi circondanu. L'abdomen hè tranquillu, duvemu fà a maglia di i ghjinochje. Avemu duvemu realizà in static - avemu spianciatu i nostri genigliu quant'è pussibule, è cura u postu.
  8. U cane s'assiccò - armi è pedi cum'è pesti, cù i tacchi è u pettu duru à u pianu, è a pelvis.
  9. A curta dritta curvariti davanti à ellu, a manca left hè stesa. Mani, suolo Pull up and back, spremessi di livellu è apre a zona di a petite pelvis. Mentirànnu avanti nantu à a còscia, mani facendu à pressu l'armati.