Astrakhan - attraversu turisticu

In u delta di u grande fiumu russu Volga ghjate a cità antica d'Astrakhan. Stòrici cridinu chì a basa di a liquidazione deve esse attribuita à u XIII seculu. A storia antica è multinazione ùn puderebbenu micca, ma permettenu un stampu nantu à a forma moderna di Astrakhan - hè un centru culturali di a Russia. Per quessa, quandu si ghjunghjenu à sta bella cità, assicuratevi di assignà uni pochi di ghjorni per un caminu nantu à questu. Dunque, vi diciaraghju ciò chì vede cum'è trà i Monaco di Astrakhan.

Struttura architettonica in Astrakhan

In u centru stòricu di a cità si sviluppau orgugliosi u Kremlin d' Astrakhan, chì hè un fito in tutti i pittori russo.

A so custruzzione principia à u XVIe seculu è mudificate a pocura annantu à l'appressu durante i seculi appressu. Hè sicuru di dicu chì a storia di Astrakhan hè uruguaí da quelli sights. Figurata cum'è una furtizza di fortificazione, l'Astrakhan Kremlin riflesse l'attacche di l'armate turcu, polaco-suedese. À u tempu, hè statu "coperto" cù edificazioni pienifonii, risultatu in l'emergenza di un stabilimentu. Oghje stu cumplicatu hà include 22 edifiziu chì sò munumenti di l'architettura russa: amministrativi, militari è eclesiastichi. A custruzione di a Cattedrale di Trinità, per esempiu, hà una architettura cumplessa: vicinu à e duie refettori, ci sò duie chjese, vicinu da galerie. L'estra bianca hè stata corona cù bulbe bianche pane verde.

Attrae l'ochji di i visitori è u bellu templeu di Astrakhan - a Cattedrale di l'Assomption. Cumpagnatu in i migliori tradizzjonisti di u Baroque di Mosca, hà una forma cúbica, chjucata cù cinciani capi cun cruciute.

Trà l'attrazioni di Astrakhan, situatu nantu à u territoriu di u Kremlin, l'interessu hè a Capilla Kirillov cù un póricu in a facciata, a Chiesa Nikolsky Gate, errata sopra u Nikolsky Gates, a Porta di l'acqua, chì permette l'assediu per arrivare à u Volga è recicla l'acqua, u Reginu d'Artilleria, unni a pagliaru era mantinutu, è avà mantemu l'exposition annantu à a storia di a cità.

Fate i principali attraversu di Astrakhan ùn si pò micca mancariarimi a splutazioni di Gubin, un mercatu bellu cunnisciutu in a cità. U so bastimentu hè un palazzu di U-shaped in triplu fattu di brique in u stile ecletticu cù elementi baroccu. Pompiutu estremu, a palazzu è di l'internu hè stupendante cù lussu è splendor.

Un veru esempiu di l'architettura russa di legno hè a casa di u mercante Tetyushinov. Cumpagnatu in u stilu Russu, ghjucalò cù bellezza è eleganza per via di a ricchezza di e intagliati di a facciata.

I posti principali di a cità di Astrakhan include u munumentu à Petru-Grande (2007) è l'Obelisco è a Flama Eterna à i Soldati (1965), chì murìu in battalji per Astrakhan in a Second World War.

Musei e teatri in Astrakhan

In un di i più antichi musei in Russia - u museu di storia lucale - i visitori sò intruduti à a natura è a storia di a cità.

Pudete cumpunisce e cunniscenze in u museu di storia, u museu di cultura o in a Galeria d'arte. Dogadina. Cù l'esempi di l'heroisimu militanti di l'astracà, u rolu di a cità à guardà a fruntiera sud-orientale, i visitanti di Astrakhan acquistanu in u Museum of Military Glory. Oghje culturale pò esse diversificatu da visità l'Astrakhan Opera and Ballet Theatre, u Teatro Musical di Astrakhan o u Teatro di Puppet Astrakhan.

Parchi, quadrate, terrains di Astrakhan

Per un passaghju romantica, piglià un colpi di u Lavu di u Cisne, induve pudete rilassate in silence è alimentate i cigni.

Divertissimu in una di e steddi più notuali di Astrakhan - l'Embankment City, chì si stendi nantu à i banche di u Volga per 2 km. Hè imbuffulizatu cù funtani (una di elli hè musicale), ciddhi, lanterni decorattivi, u teatru estivu. U zitellu sera diversu in l'area "U Populu Corsu", furnitu cù diversi attraimenti.

Pudete ripusà in un locu tranquillu in unu di i parechji giardini è i parchi pubblichi - Heydar Aliyev, a piazza. Kirov, u Gardenu di u Mari, u Giardinu Fraternale, a chiazza. Pushkin.