Patty Houston hà parlatu annantu à i dati di a morte di l'única figliola di Whitney Houston

Sister Whitney Houston, chì ùn era micca solu u so amicu struitu, ma ancu un capu, spizzò u silenziu per a prima volta dopu a tràggica morti di a so nece Bobby Christina Brown.

Ricurdate, a zitella murìu in u ospitale, dopu à un comicu di sitt'anni, senza mai ricuperà.

Pèrdita di carrica

Kissy (cusì a famiglia chjamata Christina) hè stata difficili per survie a morte di a so mamma. Patty Houston è altri aligenti pruvò aiutà, ma era solu u so dulore.

Comu Sister Houston hà dettu, ancu duranti a matrimoniu cù Nick Gordon in l'ochji di a so sposa, ci era sola tristezza.

Bobby è a so fiance

A strada, Patty ùn averebbe micca favuritu u sposu di a niece, chì anu fattu u so maritu. A donna hà ingradatu chì pruvò à ogni modu pussibuli di dissuadore à a chjesa di l'unione cù Nick, perchè ellu suspettà di guadagnà. Ma l'argumenti ùn fece micca per ella, stava dicennu: "Amassi solu.

Dopu à a morte di Bobby Cristina, Patty Houston hà prustamentu accusallu Gordon di a so morte. L'investigatore cuntrolliu sta versione è ùn anu micca truvatu cumbattimentu è evidenza.

Leghje ancu

Morte di a figliola di Whitney

9 di ghjennaghju di questu annu, a festa di Christina è Nick, è di menu à un mesi dopu u 31 di jinnaru, l'errenu di u famusu cantante fù truvatu in a so casa situata in Atlanta. Hè inconsciente.

Patty Houston hà restituutu i so lacrimi, hà dettu chì a nebbia era in u bagnu è era completamente naked. À questu era, eranu fiori è candelli eranu ardenti. U primu cosa chì hà sappiutu quandu accede in a stanza era un silenziu di sonu è pacificazione. A donna ùn pò micca crede in a realità di ciò chì succede è ricorda di quellu momentu in u più chjaru dittu à questu ghjornu.