Gticu

L'estilu gitariu in vestite hè carattarizatu da qualchì pretendenza, scacchendu, a sessualità periculu è a grandezza pienu. In enfasi à e curve di u corpu femminile è a so bellezza, stu stile vi farà sentu cum'è una reale di u misteru di u Medievu.

Ropa

  1. L'era vitturiana hè invariabilamenti assuciata à e donne luxuali vistutu di vestiti gòticu.
  2. Attrezzu vestiti di sera in questa direzzione sò corsetos è una bundanza di lacus, chì dà l'imaghjini poeta è romanticismu. Stu corset strettu cù un cuttivinu intimu chjina delineate a cintura, facianu di diluente, è u pettu agisce visualmente. Cusì, a silhouette acquessu refinamentu è l'amori di feminità. A decorazione di u cordone hè capaci da solu per enfatizà i meriti di a figura, ma ancu per ammucciarete certi difetti corremente.
  3. E vistiti di vestiti in u stile gòtica ùn suitanu micca ogni sposa. Pudete scurdà di u vestitivu biancu è u velu, perchè i culori di l'estilu gòticu sò assai tristi - negra, scarlatina, burgundy, blu scuro. Sicura chì, in u sughjettu di i vestiti tradiziunali di vestite, a sposa in l'articulu gòticu vardarà l'uriginali è l'unicu, sinsibilizà a so persunità è l'identità. Un accumpagnamentu obligatoriu di un vestitu di castagneto sò largu guanti, preferibbilmenti di cordone o mura.
  4. U roba in u venditore hè rapprisintata da saccu in u stile gòticu è capi cù una cappucciu largu. U culore hè preferibile à u nìuru, è a lunghizza hè maxi cun ardenti diverenti.

Simbolismo

Prestendu attenzioni à i tatu in u stile gòticu, ponu esse distinti trè simboli principali di sta direzzione: a crosta cèltica (u ciclu eternu in a natura, a cunnessione di i quattru elementi), a cruciita egiziana Ankh (saviezza, rightezza, vita eterna) è u batu (sexualità, misteriu). U ultimu simbulu pò ancu esprende l'aderenza di i fanni di l'estilu gòticu à a cultura di vampire.

Hairstyles

I capelli in u stile Gotico sò assai diverse. Prima di tuttu, deve esse nutatu chì i capelli ùn eranu neri, longu è bè. Caratteristiche hairstyles di questu direzzione in moda hè u voluminu, splendore è majesty, per quessa a variante adattata hè a medievale. Stilismu tradiziunali uttendu assai fette e pate, cordone è mura. L'assemblea «cugione» assemblée idealmenti di capelli lesti è brillanti si riferisce ancu à l'estilu gòticu. A versione simplice hè un locu grande di grande diametre, chì travaglia a faccia è spedinu à u collu è u pettu.

Makeup

U cambiamentu in l'articulu gòticu hè una natura inusual è extravagante. A faccia devendita u mortale pale, per quale si valenu aduprà una basa tonale è di pezza di i culori più chjardi. I più espresivi sò l'ochji. Questu avete aiutu un cazzuranti nìvuru o u lapisulu, è a freccia devenu indicà bè chjaramente. Comu alternativa, pudete aduprà l'effettu di "occhi smokey" cun un aumentu significativu in questu. I be Labretti sò ancu tingiti assai intensu. Coni di lipsticki: sangue rossu, blu, borgoña, marrone scuro, nero, violeta.

Decorazione

Ornamenti in l'altru gòticu, maiuranza grande è massiva. Ùn ci anu in nisunu casu sò oru, l'argentu, platinu è altri metalli di u culore pertinente sò accettate. A forma di gioia anu da scuntrà u simbolismo gòticu, ojenu un pocu scantu, cun un insinuatu di cruelità.

Forsi la cumminazzioni di tutte e cose in prima scanta è ùn pare avellu attrattivu. Ma i zitelli in u stile gòticu vede cusì diliziu, misteriosu è assai sexy.