Calcídica - attractions

Andendu in Grecia à i costi di u Mari Mediterraniu, ùn pudere micca solu rilassate, cunfunditatu vicinu à l'onda di u mare o fà cumerci , ma ancu passanu tempu cun benefiziu, curazioni nantu à l'studiu di a vista di una di e penisuli greci - Chalkidiki. Per avè un paese interessante è interessante, pudete avè planificà ciò chì vede in Calcídica.

L'attrazione più famosa di Calcídica (Grecia)

Cave di Petralona

A caverna si trova à 55 km di Salonicò. Hè stata scuperta per un residente di u paesi di Petralona Philip Hadzaridis in u 1959. In ogni casu, a caverna, cunnisciuta in u mondu, diventenu un annu dopu - dopu un altru residente di u paesi di Crist Saryanidis hà truvatu u craniu di un omu anticu. Inoltre, l'articuli di ughju, i mandibuli di i animali anu truvatu.

Monasteri di Meteora

I meteori sò rocci massivi, in u quale u monasteru di u stessu nomu, chì hè divintatu una casa per l'ermita, hè stata locatu di u seculu XI. U primu munumentu monasticu apparevutu solu in u XVIe seculu. Sei comunità sò vàlidi à u presente.

Pudete ottene u monasteru di Meteora da a strada asfaltata. Avanzendu direttamente à u pede di u tèmpiu. In ogni casu, per ghjunghje nantu à e rochie, era necessariu di usà un sistema speciale di cordi, cesti è carretti cù cavalli.

U monasteru accupa fresque, icone è santu, in una biblioteca chì cuntene manuscritti di u Medievu.

Grecia: Santu Montesco Pasquale

U monte Athos hè a spedizione orientale di Calcídica, chì si trova in l'acqui di u Mari Egeiu. L'altezza di a muntagna hè 2033 metri à u livellu di u mari.

Hè cume chì in Grezia antica nantu à a muntagna fù u tempiu di Zeus, chì in grecu era chjamatu "apos" (in Russian "Athos"). Hè u nome di a muntagna stessu.

Sicondu a ligenda, in 422 Athos fu visitatu da a figliola di Teodissi a Gran Tsarevna Plakidia. Idda vulia entra u monasteru di Vatoped à a muntagna, ma, sente a voce da l'icona di a Mamma di Diu, rifiutò di visità u tèmpiu. I fossi di Athos fubbenu à e donne per entra in a Santa Pasqua. Questa lege quede à questu ghjornu.

Fortezza di Platamonas

À u pede di u Monti Olimpu, in u paesi di Platamonas hè una fortezza di u stessu nome, chì era custruitu in u 13u seculu. Hè a frontiera trà Tessaglia è Macedònia.

In u iniziu, a citadella di l'epuca bizantina era di a cità antica d'Irakli.Vozveli fortezza nantu à e ordini di Boniface Momferatico.

Dintra a fortezza pudete vede e case di dilapiedura è e chjese, custruitu in u 10u seculu.

Oghje, in u veranu, u Festivale Internaziunali di l'Olimpu hè in u forteforte: gruppi musicali ponu concerti, sottumettenu rapprisentazione di l'antichi autori grechi.

U Tempiu

Valle Tempei hè situatu trà e muntagne di l'Olympus è l'Ossa. Hè distinatu da a prisenza di l'abyssu di varii anch'elli è di prufundità. In u valdu ci hè un temple di San Paraskeva, à quale purtàvanu i peregrins di u mondu di u mondu. Inoltre ci hè una quantità numerosa di manuvri curative.

Calcídica: Olympus

Parechji ricurdati di a legenda cum'è quale u diu di u grecu anticu viviunu di u Monti Olimpu. In total ci sò quattru pichi di l'Olimpu:

Pudete ottene à Olimpo, à pedi è longu à a strada, purtendu u serpentinu. In ogni casu, u caminu serà preferibile, perchè in questu casu pudete osservà in u mondu lucali per i mufloni - animali da u genus di rami.

A via di u cimi di l'Olimpu hè abbastanza pesante è pigghia assai u tempu è sforzu. Per quessa, in i gole di i muntagni campagnoli sò situati, induve i turisti anu riposu. U prezzu di un lettu hè di 15 dollari.

À u pianu più altu di Mikikas ci hè una rivista in un casu specialu fattu di ferru. Tuttu chiddu chì hà maestru di l'ascent à u puntu più altu di l'Olimpu pò abbandunà u so messagiu in sta rivista. Dopu à u mumentu di l'orfanaggiu, vi saremile un certificatu chì cuntenenu u fattu di scalcià a muntagna.

Chalkidiki hè riccu di a storia, chì hà surviviu à questu ghjornu in e strutture è monumenti di l'architettura di sta penisula bella, ma bella.