Fountains di Roma

Roma hè una di e cità principali in Europa. Hà una ricca storia è un gran numaru d'attraversu, chì sò e fontane prumminemedia di u locu. In u 17e seculu, sò stati construiti per furnisce l'abitanti di u citadinu cun l'acqua potable, ma questu ùn impedisce micca l'architetti eminenti di l'ora di creà realità capunanzu chì piaceru i Rumani è i turisti finu à questu.

Fountain of Love

A fontana più grande di Roma hè a Fontana di Trevi . A so altura hè 25.9 m è a so largu hè 19,8 m. A fontana hè stata custata 30 anni fa - da u 1732 à u 1792. A struttura adjoins a facciata di Pali Pali. A faglia di a regia, cunghjunghjenu cù una fontana barocca, crea un terribitu duu, chì hè oghji cunsideratu cum'è un mondu.

A stallazione di a funtana si pò cunparazione cù una stampa in u centru di quale hè l'Oceanu. Abbandunò u nicchia centru di u palazzu nantu à una cunceta di u mare, chì hè assai dispiratu da novu è i hipocampi. Questa scena hè simile à cumu si i reuti terri cuntenenu i carro i cavalli più putenti è majestichi. In i nicchie di a facciata, longu i costi di Neptune, ci sò personifichei legumi, è sopratuttu sò bas-reliefs. A manu dritta hè una giovane bella, è stende à i soldati fatta à una fonte d'acqua potable. Da a fonte, un acueduciu hè stituitu, chì pumps water à Roma.

I Persuniani di Trevi sò chjamati "a Fountain of Love", ma micca per u so travagliu, ma per a crede chì, se ti tira una munita in questu, tornerete à Roma, dui - una reunione d'amore farà prestu , trè matrimoniu, quattru - ricchezza è cinque: separazione. Stu tipu di "bruciatura" di i turisti in Roma cù l'aiutu di a Fontana di l'amore porta à i servizii pubblici un assicuranza annuile di circa 700 000 euro.

Fountain of Turtles

A Fontana di Turtle in Roma hè stata creata in u 1659 è hè parti di un gruppu di 18 funtani chì anu stati custruiuti per furnisce l'abitanti urbani cun l'acqua potable. L'autore di u prugettu era l'architettu Giacomo Porta, è l'scultore - Taddeo Landini. Inseme, dui creati talentu sò stati capaci di creà un pedestal assicurante chì, in i tempi diffirenti, dà diverse significati. Unipochi assuciatu a fonte cù u mitu di Jupiter è Ganimedi, mentri àutri dicenu chì u tandem di i tuflanti è i delfini spropulinu u mottu "Morte prestu". Hè difficiu sapiri ciò chì i creati attribuìanu à u pedestal, ma a fonte hè unu di i più impurtanti in Roma - hè sicuru.

A stessa stessa struttura hè una quatru bronzu in u focu di a fonte, à u fondu di elli, sustene i ghjovani giovani chì si ponu nantu à i delfini. Sculture sò fatti in u stile riliggique classico.

Fontana di i Quattro Fiumi

Una di e fontane più famosa in Roma hè a Fountain of the Four Rivers. A so custruzzione durò 3 anni è hè stata fatta in 1651, u prugettu hè fattu da Bernini. A storia di sta fountain hè più inusual. In u 1644, u papa di a famiglia Pamphili volia cumprà un obelisco egizianu vicinu à u palazzu famigliu, è hà publicatu un cuncorsu per u megliu prugettu. A causa di l'astuzia è meannessia di u so invidia, u talentu di Bernini ùn hà micca avutu l'occasione di participà. Ma ùn hà micca disprezzatu è preparatu un prughjettu di una funtana, chì era un obelisco è quattro stati chì circundanu è di i dii di i fiumi principali di e quattru parti di u mondu:

Bernini avia un patronu chì era maritu cù a nipote di u Papa. Era questa circustanza chì diventenu decisive. A zuppa di Dad, Ludovisi, mettiu un sacchettu di a fontana in a sala di comedor induve avia cidutu. U guvernatore hà assai piaciatu cù u prugettu, a so armunia è a bellezza chì anu annullatu immediatamente a cuncurrenza è urdinò à Bernini per implementà u prugettu.

Fountain "Triton"

A fontana "Triton" hè statu custruita in Roma ancu in u prughjettu di u grande Giovanni Bernini. A so custruzzione hè fatta in 1642, è u cliente hè statu fattu da Papa Urbanu VIII. Triton hè u figliolu di Puseidonu, hè quellu chì hà u rolu principali in u pedestal.

A pianta di a fontana in una banda hè simplice è di l'altra - exquisite. U pedestal consisti di quattru delfini, chì cù a so colazione sustene una grande cunceta. In i so porti aperti hè una statua di Triton, è sopra un jet d'acqua da a lavanda - perchè perchè u fugliale di fontana.