A natura di u judiciu di valore

A Sentenza hè un pensamentu espressa in una sintesia narrativa, chì hè una minzogna o una verità. Cunturte solu, un sentimentu hè una stituzzioni, una parolla nantu à un oghjettu o fenomenu, una refutazione o cunferma di a verità di un fenomenu particulari. Formanu a basa di penseru. Sentenzi pò esse fattu, teorichi è valutazione.

Judgments reali

Accuminciamu cu la difinizzioni di a parola "fattu". Un fattu hè quarchi cosa chì hà già accadutu, chì hè statu fattu in a storia è ùn hè micca sughjettu à sfida. A cunnissioni trà e ghjudicamenti valuru hè chì i fatti pò sempre pensate, ùn sò micca sughjetti à sfida, ma sò adattati per l'analisi. L'analisi hè u valore judgments.

Judgments d'evaluazione

Un accordu caracteristicu di i ghjudìzii valuru hè l'inserzione - "In my opinion", "My opinion", "In my opinion", "Da u nostru puntu di vista", "Cum'è dichjaratu," etc. Sentenzi stimati pò esse una manifestazione di un caratteru pianu puramente evaluativu elementariu, quì custituiscenu di e parolle "male", "boni", etc. E pò esse a terra per spiegà l'influenza di u fattu in altri oggetti, raghjone nantu à e case di ciò chì successe. Allora u valore judicule cuntene i seguenti turni: "pò esse un esempiu di ...," "hè una spiegazione ...", ecc.

Juditamenti tiureichi

Li ghjudicamenti tiureici sò rifurmati juditamenti fatti riferimenti. Hannu a face di e definizione, cuntene un sapè tiurettu. Per esempiu: "Quandu l'ingudu di i computti aumenta, a dumanda di bundanza aumenta" - questu hè u tribunale veramente. Prucessu da ellu, hè pussibule formule una propositu teorica: "A commodità hè chjamata a normale, a dumanda per quale hà sviluppatu cù u crescenu di l'ingaghjamentu di a pupulazione".