Cathedrals of the Moscow Kremlin

A parte più antica di a capitale di a Federazione Russa, a cità di Mosca, hè u centru publicu, politicu, artisticu è storicu di u Kremlin di Mosca, chì hè statu a residenza presidenziale per parechji anni. Hè situatu à u coltu di Borovitsky à u riftore di u Moskva. In più di edificazioni amministrativi è publichi, ci sò parechji temples, catedrali è e chiese. Hè vicinu à e catedrale di u Kremlin de Mosca, è avemu da parlà in più detail.

Assunta Cattedrale

A catedrale principali di u Kremlin de Moscu hè Uspensky, chì a so architettura hè l'esemplariu di l'architettura di u tempore. Questa hè l'unica struttura di cunservazione in u statu. A custruzione di a Cumpagnia di Assunta, l'orgogliu di u Kremlin di Mosca, in a distanza 1475. A custruzzioni era guidata da l'architettu Talianu Aristotle Fioravanti. Quattru anni dopu, in u 1479, a cattidrali abriu i so porte à i parrocchieri.

In u 1955, a catedrale fù datu l'estatutu di un museu, è da 1960 si face parte di u Ministeriu di Cultura da a URSS. Dopu à u collapseu di l'Unione, a Cumpagnia di Assunzioni fu divintata parti di u Museu Storicu è Cultural-Preserve "Kremlin di Mosca". Dapoi u 1991, hè a Cattidra Patriarcal di u Patriarca di Mosca è Tutta a Russia. I relitti primarii di a catedrale sò u persone di San Petru è u Nail of the Lord.

The Annunciation Cathedral

Trà i tempii nantu à u territoriu di u Kremlin di Mosca quì sopra a Catedrali Annunziata, l'iconostasi di quale in u 1405 era urdunata scritte da Andrey Rublev è Teofanu u grecu. Ma u focu di 1547 hà distruttu l'iconostasi, cusì i ristrutturi selezziunate per ellu u Deesis è Festive antichi ranchieri di u listessu periodu. Finu à u ghjornu oghje, ci hè un pittura murale eseguitu in u principiu di u seculu XVI. A attenzione particulare deve esse pagatu à u travagliu di a catedrale. Hè fattu di u melicatu dulce dilicatu.

The Archangel Cathedral

È a presentazione di l'Archangelu Cattedrale di u Kremlin di Mosca principia cù u fattu chì hà pigliatu un attempu mudernu in u 1505, sustituì in a chiesa di lignu custruiuta trè seculi prima. U prughjettu di un novu tempiu di pietra hè statu creatu da Aleviz, l'architettu talianu. In a cinque cupola sei pilastru di 5 stati-cattidali, custruitu di petra bianca è ladrone, mudelli priservati di a pintura di u 1650-1660 -es.

U territoriu è i cameri sottu di l'Archange di l'Arcànghjuli sò stati utilizati per l'enterramentu di i membri di a famiglia reale. Eccu sò siputati più di un centu persone.

Cattòlica di i Dodici Apostuli

Micca da a Cumpagnia Assunta è u Palazzu Patriarcalu cù a Cattidrali di 12 Apostuli, chì sò ancu parte di u Kremlin Moscu. A ghjesgia hè stata fatta cum'è u prugettu di i patroni russi Bazhen Ogurtsov è Antip Konstantinov da u decretu di Patriarch Nikon. Nanzu, in u situ di a catturica torrava una iglesia di lignu è parte di a corti di u Boris Godunov. In u periodu tsaristulu a catedrale era utilizzata per adorazione ghjornu. Solu solu nantu à e festi grande u serviziu era guidatu in a Cattedrale di l'Assomption.

Cattedrale Verkhospassky

Nantu à u territoriu di u Kremlin de Moscu hà survivittu à a Catedra Verkhospassky, issa inactive è chjusu à i visitori. Hè cunsideratu una iglesia church, custituita di un complexu sanu di edificatori. In prima, ogni capella hè stata fatta per ogni donna di a famiglia reale. A fine di u 17u seculu, l'architettu Startsev hà sappiutu crià un prughjettu, cum'è a cunseguenza chì e chjese chjese individuale cunfundini in un unicu complexe sottu un terre. A catedrali era spessu sottumessu à a ristrutturazione è di cunclusioni, cusì u so apparenza originale ùn hè micca cunnisciutu propriu.

U complexe di u Kremlin di Mosca includenu ancu l'Ivan u Gran Pitbull, è a Catedra di Kazan, chì si trova in a intersezzione di a Roca Rola è u Stradale Nikolskaya, hè una struttura separata. Ma a vicinanza di u territoriu à u Kremlin di Mosca hà purtatu à u fattu chì in many bookshops a catedrale era nutata com'è parte di u complexu di u Kremlin.