Techniche di u ski

Per sapè cumu di scola, pudete aduprà parechje scelte. Puderete riferite à un instructore chì avarà da aiutu per appendà cumu scurizà correzzione, rimpruverà boni infurmazioni certi elementi, ma avete da esse cunsideratu chì per un piacè piacè chì hà bisognu di dettu una sumima ronda di soldi. Pudete imparà à cavallu in u vostru, seguitu à e reguli fundamentali è i raccordji. Di sicuru, sta funziunalità sarà più complexa è dilicata.

Regoli per l'esca

Esquiiani sperienze pensanu chì tutti ùn ponu ski , perchè hè un sport gravi è traumaticu. Hè impurtante chì una persona hà almenu una capacità fisica. Un altru precettu hè a cuncorda congénita è una bona retazioni.

A furmazione in l'esca si deve cumenciu cù un warm-up. Dopu à questu, u risicu di i ferru è e cummerciu hè significativamente ridottu. Fai un'erici simuli à warm up the muscles of the hip, knees , hip joint, girdle spine è sporche.

U primu passu impurtante prima di maestru di a tecnica di l'esca hè di sapè cumu per fallu dirittu. Questu ci scurdate di e experienzii esistenti è, sicuru, evite micca dannu seriu. Quandu ci hè un sensu chì a coordination hè persa, hè necessariu di cuncentrazione, sughjate u corpu è oghje à u partitu per quessa chì e pate sò scinniri finu à u percorsu. Da questa situazione, l'usu di bastone hè facilitu per esce.

I fonti di l'esca

Avete bisognu di pratica prima nantu à a piaghja è solu dopu andà à a pendenza.

Correct rack . Per esqui in a muntagna, hè necessariu chì i spalle, i ghjinochje è i pedi sò una recta. Hè impurtante chì una persona hà vede e mani è i vechji.

Lifting "ladder" . I skis sò perpendiculari à a linea di pendenza è "carricu" in tutta a longu. Avanzate in u pianu in picculi passi è cun énfasi in u bastone sottu. A manu hè stata tenuta per chì l'enfasi hè in cima.

Descent by "yuzom" . A pusizione di u corpu devia esse u stessu quandu u vulete. Per inizià a descentre, hè necessariu di liggerà a piccula partechja è daverna per chì l'esceche in tutta a lunghizza tuccate a neve. Per cresce u tempo, l'usu stick. Per abbandunà u passu è fighjà l'aiutà u penditu di i ghjinochje à a pendenza è l'schiscia di i skis.

Styles di skiing

Scultura . Per queste scene hà bisognu d'avè scursioni spettaculi, è in quantu à u locu, solu e pagate apparinate sò adattati. Un esqui di l'usu di i vignaghjoli di i skis per i volte.

Fan-Carving . Stile designatu per u patinage estremita. Un esquiadoru ùn mancu appena sticks. In generale, a tecnica hè simile à a versione previa, ma per fà i turne, a pratica sopra à a parti. Tali skis hannu un pianu supplementu.

Ski-Tru . A tècnica di sciccarus hè stata creata per esse chjassi. Usati in piani senza piani di u liftsu, perchè ci sò apparizione speciali per l'esca.

Ski Cross . Utilizà stu stile per i competizioni d'alta veloce o per equitazione cù diversi culori è colossi nantu à a pista.

Freestyle . Stu tipu di schiscia hè stata riunata pocu. Ci ponu parechji salti, coschi, etc. Esistà un pezzu speziale per esse.

Freestyle Backcountry . Utilizà stu stile per cavallu nantu à i superfini recontu. Hè impurtante di avè schis cun una larga cintura.

Freeride . Aduprate stu tipu pò fà solu i prufessiunali, postu chì l'esencia hè di cunquistà parechji posti fora di a strada, per esempiu, salta da rocks, descending from hillocks, etc.

Extreme . U stilu più periculatu è esigenti. Per u patinage sò i posti più difficiuli, per esempiu, piani cun foreste, etc.

A vèrgine . U pattinaggio hè realizatu nantu à a neve. Hè mpurtanti avè un sciccu widescu è sudu cù un grande radiu di volta.