Povira circulazioni sangue

Assolu, tutte e cèl·lula di u corpu umanu deve esse constantemente provisto con nutrimentu è ossigenu. A prossimu circulazione di sangue ùn solu micca troppu in stu prucessu, ma ancu impedisce a eliminazione regula di u diossidu di carbonu è di i prodotti metabolichi. Inoltre, questa patologica pruvucà insufficenza cardiavulica impurtante (funziali di bagnia piste) è altri organi vitali.

I sintimi di povara circulazioni

I primi iniziali di a deteriorazione di l'hemodinamia ùn sò micca accumpagnati da nisun signu. In u futuru, e manifestazioni clinichi sò cusì pocificati chì avè diagnunicu a patologia ùn manca ancu.

I sintomi notabbili di a malatia sò osservati ancu cù una scassessa scassessa di prucessione di sangue:

Cosa da fà cù povara circulazione in i pierlie è i braccia?

A violazione di l'hemodinamia in l'extremità tistimunianza à a patologia di u flussu periferiale di sangue. Per trattà stu statu pò esse per un attraente integrata. Hè includendu trattamentu di medicazione è fisioterapia.

In u primu casu, u duttore individuelmente elettu drogu sistèmi è lucali di i seguenti gruppi:

Inoltre, hè cunsigliu d'accumpagnà linu di compressione, esercitu, natation.

Cosa da fà in casu di circulazione cintrali povira?

Deterioration de l'hemodinamia in i navi di u cori è u cori hè assai più periculosu ch'è viulenza di a circulazione perifèrica. Perchè, cù u minimu suspetti di sta patologija, hè impurtante cuntattu immediatamente per un especialista o chjamà ambulanza.