Cumu ghjè u trasplante di i muderni?

U trasplante di u celu hè un prucessu mediu novu novu, grazzi à quale hè pussibule di ottene a guariscenza in patologii prevenuti cunzurabili, fatali. Oghje, u trasplante di questu organu salvi o, almenu, prolongeghja millares di vita annu. Cusì, u trasplante di u medecenu d'uge hè indicatu per u limburghu è altre malignità di sangue malignu, per e formule severi d'anemia, per e malatie in ongichi di diversi òrgani cun una diminuzione significativa di e forze immune in u patologicu autoimmune, etc. Avemu da piglià in più infurmazioni cumu si passa u trasplantu di i muderni bone, chì deve di sta prucedura per u paciente è donu.


Cumu si fanu

U primu prucessu di u traspurimentu di a medula d'uce cù un risultatu pusitivu hè stata aduprata in u 1968 in l'USA. Dopu questu, i metudi di trasplante hè stata mejorata, chì hà permessu d'espansione l'assenza di pacienti per quale l'opera hè pussibile, per riduce u risicu d'effetti ind'u pocu.

A manna d'ucellu hè un òrganu "liquidu" chì funziona funzioni pedagogichi, è cuntene un gran numaru di ciu-culi chì anu capace di rinnovazione. Hè per mezu di l'intruduzioni di ciule culi in umani in u corpu di u paci, chì hè pussibule di rinuvà a medula di l'uberu chì ùn hè micca travagliatu. A prucedura di u trasplastenu s'assumiglia un pocu di una infuzione intravenosa è si adopende una ora. Longer è più cumplessu sò u piriu preparatori è l'esà postoperativu d'engrafting l'orgue trasplantatu.

Prima di tuttu, hè impurtante truvà un donu cù a prutezione genetica più appaciente per pruvà chì esse realizati e testi di sangue. In regula, i parienti più vicinu di u paci (fratellu, sia) o di e parenti ùn anu cun le materiale più adattatu chì sò registrati in u registru internaziunale di i donatori di u medcede d'osso actanu cum'è donatori. A volte u donu hè u paci à quellu durante a rimissione di a malatia.

Prima di u prucessu di trasplante, u paci hè sottumessu numerosi testi per evaluà a so cundizione fisiche, chì deve cuntribuisce à certi parametri chì permettenu l'operazione per esse realizatu. In più, e cilesti di i musculi d'utadettu di u paciistu sò distrutte da chjucette è radioterapia .

Uni di ghjorni dopu, un cateteru speziale hè inseritu in a grande vina di u cùaddu, a través da quale u materiale di donatori hè statu intruduttu in u corpu, è ancu di i medicazione. U prucessu di trasplante hè realizatu micca in u queste, ma in a sala ordinariu. I cigogastri accede à u sangue da u pacchju entra in l'ossu, induve cumenciani per stabilisce è sparte.

Quandu vene u pezzu più difficultu - l'adattazione è l'expectativa, chì pò piglià 2-4 simane. Tuttu stu tempu u paci hè bisognu di piglià drogheru chì reduanu u risicu di rigezione di a medula di u sangue, ancu di l'antibiotici per prevene i patogeni infizziosi. Inoltre, i trasfusioni di sangue sò realizati, è per u paci i cundizioni più sterile in u salottu sò assicurati.

Cumu hè u trasplantu di u maestru di u globu di u donu?

A médula di u donu hè eliminata da anestesia generale . U materiali, mischju cù sangue, hè sughjettu di i periculate in l'oscu di pelvica è femur. A quantità di tali mischju pò esse di 950 à 2000 ml. Dopu à u prucedimentu di prenotazione di a medula d'u ceutinu, u dolor resta in l'area di punzazione per parechje tempu, cumparendu cù e sensazioni dopu l'impattu o ochju. U dulore hè facilitu per piglià l'anestèsichi, è u voluminu di a médula di l'omi di donatori hè restituita à i valori normi in u circa un mesi.