Sean Penn hè divintata festa in litigazione

Sean Penn, un attore ecunomicu è direttore di a scala mondiale, hà decisu di vende nantu à u pruduttore è u diritore Lee Daniels in u tribunale per l'insulsi chì hà ricivutu. U prezzu di a vendetta serà di 10 millioni di dati di ricuperazione.

Determinni di l'disputa arrassa

Un furore di 55 anni chì anu indegnu da u cumpurtamentu di Lee, chì l'accusavanu di viulenza domestica. Havi cuminciatu cun una entrevista, induve u pruduttori è u dirittore un omu ghjustificatu u cumpurtamentu di Howard, chì hà ghjucatu un rolu in a film "Imperiu". In i so cumenti, chjamò a viulenza domestica - "un signu di i tempi" è hà dichjaratu chì l'eroi ùn hà fattu nunda di criminali in compazione cù l'atti di Marlon Brando è Sean Penn.

Leghje ancu

Enraged Penn, in turnu, ùn mancà l'insulte è si n'andò à a Corte Suprema di New York City. Avvocati di a strada di Hollywood hà prisentatu Daniels cù un accordu di u usu propiu di a qualcosa di altru altru è demandonu indemnità per danni murali in una cantina monetaria decentu.

In u stessu tempu, e figliole chì anu prisentatu, l'anziani di Shawn, cumpresa a Madonna, sò pronti per sustene l'ex-maritu, cum'è i tabloids di cummerciale di lingua straniera.