Calumèntzia a loggia cù penugghiu

Per fà a loggia veramente residente è cunfortu, deve esse insulated. Ma a stallazione di finestoni di vitrughja doppia di vitra ùn saria micca abbastanza, perchè i muli allivati ​​permettenu passà a freti duranti a fretura è a temperatura di l'ambientu serà solu qualchi ranni più altu chì in a strada. Per creà l'effettu termale chì hè chjamatu, hè necessariu di insulà no solu i mura, ma ancu u pianu è u tettu.

Unu di l'articuli di l'illuminazione termale moderna hè penoplexu, chì hà parechji vantaghji, adattati per l'insulation internu di a loggia:

Calumèntzia a loggia cù penoplexu da e so mani

Prima di prucede cù l'esercitu di a loggia, hè bisognu di cuncepimentu currettamente di u disignu di l'abitazione è di preinstalazione di u filu di luminaria è i sociti. Inoltre, deve esse cunsideratu chì u travagliu pò esse realizatu à una temperatura di almenu 5 è micca più di 25 ° Celsius.

A tecnulugia di loggia isulamentu da penugheksom compone di parechje staddi:
  1. Per appruntà una loggia per u calchissimu, hè bisognu à fighjà curazione di e funziunarii è di i crachi cù l'aiutu di segellante è di scuma immulitiva.
  2. U passu prossimu hè l'esèrcitu di i muri, u soffiu è u pianu nantu à a loggia cù spuma, chì hè attaccatu à a superficia cun dovelli o cola. Ma u più appruvatu hè di cunghjuntà issi metudi. Per fà questa, a stampa penopleti hè stata pegada à a superficia, è poi a dowel hè inseritu in u tottu perchulu è cun un rosamentu. In questu casu, u numaru di punti di apprincipiu per 1m2 ùn deve micca menu di 5. I platti di l'insulamentu termale devenu cundificà bè cundiscente à l'altri. L'articuli chì sò traversati pò esse trattati cù scumminciante.
  3. Un insulation additional made of polyethylene foamed hè pegatu à i platti di poliestireni spuma. Hè assai impurtante per trattà cun un pezzu in u balculu. Hè necessariu per una megliu di vapore. Hè stata fissa cun un adesivo di poliuretane speciale, è e articuli sò stampati cù una cinta di custruzzione.
  4. A più nantu à i muri è u soffiu hè aghjatu caduta sottu u finitu in u furmatu plasticu o di lignu. È à u pianu nantu à a strata di l'illamento hè fatta à scerai.

U caldu calduzzu di a loggia cù penugghiu invece u calore in u appartamentu è furnisce u massimu di cunfortione è cumbugliu per i so abitanti.