TV è baby

Hè pussibule un zitellu per vede a TV? Sta pregunta hè dumannata da i genitori di u XXI seculu in tutti i paesi è in tutti i cuntinenti. U televiziu è u zitellu chì si stende à l'altru, indiscriminatu chì assorbenu un pruduttu di televisione di poca città, s'hè addivintata una figura persistente è ben stabilita in tutti i gruppi. U prublema di l'influenza di a pantalla di televisione nantu à a psyche di u zitellu inestabile è, sopratuttu, in visione sò occupati da ophtalmologisti-pediatrici è psiculoghi.

In ogni casu, l'argumintazzioni di specialisti cuntinueghjenu à quellu ghjornu, ma ùn ci hè una pusizione inambigua di quantu TV u zitellu puderanu vede.

Cumu l'influenza di a TV di u zitellu afectanu, è chì preghjudiziu a TV hè quì nantu à i zitelli?

Ancu cun una saldatura passiva chì hè vicinu à a schermu blù, u zitellu sdruce u so sistema nervu, chì prima o dopu tarda causate overexcitazione indelicità o fatigue. Scambii mudificate, cercannu constantemente di u screnu, anghjulu è infurzanu l'aparellu visuale di i zitelli. Ophtalmologi muderni anu preoccuppatu di a scuperta aghjettezioni di a visione in i zitelli in prelogu. E i programmi aggrurivi, chjosi di crueltà è di viulenza, formanu in u zitellu una stampa perversa di a struttura di u munnu è infundate i valori chì sò più simili à l'imaghjini di una persona nurmale.

I esempi di supra palesanu chiaramente i raghji per chì i zitelli ùn ponu micca vede a TV spessu è incontrollably. In casu, u to figliolu oghjettanu assai di televisiò, ci sò un pocu di trucchi simplici chì aiutanu à i genitori trovanu u guvernu per u so ziteddu.

Sì sti normi semprici sò stati cunnisciuti, a quistione di esse hè pussibule per un zitellu per vede a TV se risolviu praticàvule in favori di ottene dosed è cuntrullatu di i programmi di animazione è di sviluppu di u qualità di i zitelli di u zitelli.