Taccati secchi in u fornu

U pumadori secchi secondu pò esse usatu cum un pranzu standu, o cumplementarii cù insalate , pasta, utilizzate com'è unu di i cumpunenti di pizza, è aghjunghjenu ancu à pasticci. Inoltre, l'oliu fragranti in u quali u pumadoru sò stati guariti hè ideale cum'è una salad dressing.

Ciò avemu avertitu cumu per cugliu i pani cunsati secchi insalati in un forru in oliu è pudete fà dinestra stampata.

Ricetta per tomate seccu in u mondu in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Ci hè una pepite suculent è abbastanza fugliale di un tamantu picculu appughjatu per a siccà, chì deve esse rinfurzati è secchi. Tagliemu tagliate ogni fruttu in mette è scumpressate a carne interna cù e piante. Pò esse usatu per fà salsa o altre platti. Aduprate, dividitède i migrà da un quartu, è lasciate i picculi intactu è poveru fermamente nantu à u pergaminu forratu cù un pergamè. A quantità di quantità di tomate, com'è regula, hè abbastanza per duie bande.

Avemu a cura di i frutti dispostu cù un grandi salinu di mare è una mezana di pezzi di terra, sprinkle cù l'oliu d'oliu è vegetale senza l'oliu è stabiliscenu in un forno caliatu à circa ottanta gradi. A porta hè megliu stata chjucata, per una mejor evaporazione di l'umidità.

U tempu di secura varieghja da 5 à 8 ore. In cunsiquenza, i pumati cambiani in quantità in moltu, si fènduli è ligeramente capite. Hè assai impurtante ùn micca sottoperabile in u fornu, ùn sò micca disprati è i turnenu in pelli fragili.

A piglia prestu, avemu chjappu i pumati seccu è i mettiu in un vasu micca troppu, apughjendu à l'oliu vegetale è cunditu cù l'uvaru oregano, rosmaru è d'agliuta. Comu u risultatu, i pumati sò duverevuleveni chjapputu in oliu. Coperta u cuntinuu cù una tapa è stabilisce per u almacenamiento in un locu friddu è scuru.

Ricetta per u tomate di cherry secco in u fornu

Ingredients:

Preparazione

I tombi cirrizzu sò sfracciati da e prigione, mio, secchi è cut in a meza. Scorciamu a pulpa cun sementi, tagliate a bianca partu vicinu à u vogghiu è poveru e so midà in u foglie o pergamone cerned à fiancu à l'altri. Prisalivayem tomatesi cù sali di u mare è truvamu u pre-cali centru à u 120 furmellu pè dui ore in modu di cunvaccenza. Duranti l'asseccu, apre di a porta.

Dopu dui uri, sottu u regnu di temperatura à 100 gradi è seccenu dui à trè ore. Verificà a modu regularmente a migghiori di u tomate per i digià seccu. A tocculla è a densità di u fruttu hè diversu è quandu ci sò ancu alcune stanu siccati, l'altri sò digià crescita. U pumati curriti sdivellati sò sbulicati da a bacia è di pappà nantu à un pianu nìvuru è seccu.

In una putenza sterile di half litre (quantità quantità deve esse cheri secca da dui kilogrammi freschi) ponteva a foglia, una scenteda è trè pettinativi bianchi è pruducite basilica, romarinete è aziunatu seccu. Pudete chjamà u cuntinuu cù i pumati secchi è pour calde, ma l'oliu vegetale ùn hè micca ebilatu, perchè i coperazioni cumpleti u cuntenutu. Scopre un vasu cù una tonda sterile, fate mette è sbulicata sinu à a matina dopu, è poi aduprà in un locu friddu.