Summer bolero

Un elegante vestuariu, senza chì quasi ogni donna - bolero - pò fà senza ellu. Ùn si chjamava propiu quandu era apparsu, ma a parola stessu anu razzi spagnoli, è, per consensu, hè stata primu introduttu in duie, è, in ogni modu, in una forma diferenta, perchè in quellu tempu sta vestita era parti di u costume nazionale masculino.

Avanti di u bolero

Sicondu i stòrici, u nomu di questa chaise chaise longue hè direttamente direttamente cù u genre musicale è a ballà cun una talla di 3/4, u listessu tamantu hè una manica uttena di questu omu. U bolero d'istati serà una excelente cultura alternativa à i chawchi è capi è chietti in una sperimentale di u veranu, cum'è si stalla da u ventu di u ventu cool, è spencerà tutte i meriti di l'indimuniatu. Per esempiu, un bolero à un vestitu hè capaci di l'addendurà una figura di l'attività, è enfatizeghja a feminità. Tuttu si decide nantu à a so ombra è di u materiale di fabricazioni. Ma seppu in a versione longa hè più prubabile di sustituverà a chjama, da u curtu bolero, in più di serve com'è un estrettu dettu decoru, hà amparatu i spalle. Hè una cosa hè ancu necessariu per quelli dritti chì preferenu amparà anziani anziani è e so mani.

Bolero per l'estiu deve esse di materiali chì permettenu a filu di respira è ùn infundiscenu maladizioni, chjamate include:

Inoltre, parleremu di parlà di bolero, chì sarà a scelta più riescita in a staghjunali è si face armunia cù qualchì l'indimuniatu.

Bolero puntale per l'estate

In questu funziunamentu, questa cosa hè familiarizzatu, ma questu ùn hà micca perditi a so rilevanza, perchè parechje matte è modi di attraversamento, è perchè tutti queste guardanu in u so modu propriu. Un leone di bolero, fattu di filu finu in un grande puntu, hè un detizzioni sucizzatu à l'imaghjina è cumpressa perfettamente. Un scopu cuncrittu selezziunate è ancu aiutu à visualmente u strettu u corpu superiore o, in cunversu, cù l'aiutu di un scatillo di bolero cun un scicchinu volumètrico, pudete aghjustà a vista aumentà u casu o alluntta i proporzioni di a figura.