Mosque Koski Mehmed Pasha


Situatu in a mezquita di Mostar Koski Mehmed Pasha attrae micca solu i musulmani chì preziammi, ma dinò assai turisti - a so architettora encantadora è un locu maravigliu. Arrendo da u fiumu, a mezquette accunsente in u paisaghju più bellu di Mostar, in u quali i casi di u tipu orientali è u verde veru di l'arburi prevalunu.

Storia di a custruzione

A mezquita hè stata fatta in u 1617-1619 nantu à e ordini di u vicirè Koski Mehmed Pasha, è perchè ricevutu u nome. Hè avà nutatu chì in quellu tempu i tecnulugia unichi di a custruzzione sò stati utilizati, tecnologi veramente rivoluzionarii - u teatru di u hall principal ùn si pò micca cunfidenza à culleghji supplementi è hè una struttura sola.

In cunziguenza, hè stata ottinalizata un locu incredibile attente, chì hè u megliu esempi di l'architettura islamica in u paese à u mumentu. I posti di a mezquette sò un quadru equilaterale cun una lunetta di 12.5 metri. L'altura da u pianu finu à u puntu cintrali più altu di a cupola hè di 15 metri.

Un centu anni da a custruzzione di a parte principale di a mezchettu, una madrasa hè stata cunghjunta à questu, grazia à quale anu puderà crià un centru islàicu culturale vera.

In ogni casu, deve esse nutati chì a Mezquita de Koski Mehmed Pasha hè questu di u più anticu di Mostar - hè solu u terzu più anticu di tutti i mezchi religiosi cupulati cume.

Per a custruzione di calcariu hè stata bianca, bella brillantemente sottu u sole. A strada, era ancu utilizata per a custruzione di u Ponte Vecchio , chì hà permessu creà un gruppu architectural speciale in Mostar. Oghje, sta petra hè ancu minatu in vicinanza di a cità.

Elementi architettonii di a mezchezza

Per entra in l'attrezzu di a mezquette una porta chjuca hè furnita, chì hè chjusa in u scuru. Dopu tuttu, ci hè un complettu cumplessu, chì cuntene di:

A Mosque Koski Mehmed Pasha hè sempri cumplicatu di musulmani è turisti, anche per i viaggiaturi, l'ingressu à u palazzu chjesa à l'ora di preghje. Pudete ammirazione di i maraviglii maravigliii da u situ di minaret, chì l'altitudine hè di 28 metri. Per escalò, avè bisognu à passassi 78 passageri, circondu u minaretu.

Ci hè ancu una sala pulita è petite, cuparti di tri domu. Una tappa hè ancu furnuta nantu à una di e parte di u patio.

Interior decoration

L'Attenzione hè megliu u prugettu internu, fattu in una caratterificazione per l'edificazioni di stu tipu di stile.

Cusì à i mura parfetta un veru giardinu, "furmatu" da l'arburetti di varietà varietà è spezie, cumprendi granata, aranciu è vini, è altri.

Prutittatu da l'Imperaturi di l'Imperu Austru-Ungàrisi, u Ghjiseppu Primu, una carattere chì visitava Mostar in u 1910 è hà rendi tributu à a religione musulmana in questu modu.

Succè da l 'ostilità

A mezocca di Koski Mehmed Pasha hà cunnisciutu più d'una volta da e l 'ostilità chì si sò accaduti quì, ancu duranti a guerra di bosnia à a meza noranta di u seculu passatu.

Malgradu u danni, l'esattazione religiosa hè a so apigna originale. Dopu tuttu, ogni tempu i travaglii di ricustruzzioni larga sò rializati, chì oghje a mezquette ùn hè più solu un locu di preghere per i musulmani di Mostar, ma ancu una parte di a UNESCO Patrimoine mundiali - a lista era includeu in questa lista in u 2005.

Cume accurdà à a moschea?

A più chjaru hè vulsu à Bosnie-Herzégovine . E cù questu, pò esaltare u prublema, postu chì ùn sò micca diretta diretta da Mosca, fora di i carte in i stagioni di u resort. Per vola hè necessariu cù trasferimenti - più spessu per Istanbul, ma i rotuli sò pussibuli è per altri grandi cità europei. Arrivatu in Sarajevo , pudete piglià un autobus o allughjà un caru - a distanza da Mostar da a capitale di Bosnie-Herzégovine hè di 130 chilometri.

A Misericordia Mehmed Pasha à a mezquette in Mostar ùn hè micca un prublema, perchè hè unu di i principale attraversu di a cità, situatu vicinu à l'altru - u Ponte Vecchio .