Curve Bridge


Unu di l' attraversu di a cità di Mostar , hè u Krivoy Bridge, chì culloca e duie parte di a cità, situata longu i lati di u Radobolia . Eccu una struttura di pocu, ma bellu bella, custruita cum'è una precisa, perdu una piccula copia di l'altru attrattu turisticu di a cità - u Ponte Vecchio .

Storia di a custruzione

Curiosamente, secondu una versione di i circhanti è stòrici, u Ponte Krivoi hè statu fattu ancu prima di u Ponte Vecchio. In vista, u so creatore Hayruddin hà entrenatu prima di principià per aduprà un prughjettu maiò è enormi grandiose, chì hè u Ponte Vecchio.

In ogni casu, nuddu pò diri questu fiducia questa versione hè. Quandu ci hè ancu una evidenza chì l'altru Présidente era custruitu prima chì l'architettu arriva in Mostar. Pò dassi ch'ellu era inspiratu da ellu è ghjucalmente hà addupiratu cum'è un tipu prototipu di u Ponte Vecchiu chì diventò u simbulu di a cità.

Inoltre, i circherosi truvaru ca financiau a custruzzioni di Cheyvan-czech. A cunfirmazione di questu hè emesa da questu omu in u 1558 - una ipoteka. Hà dettu chì l'intaressi nantu à u prublemu serà mandatu direttamentu à u serviziu di u Curve Bridge.

Main highways di a cità

A curva (chì ghjè u nome di u Curve Ponte in lingua bosniava) hè duvuta per questa anni è a strata di a cità chì torna lea da e dui parte di a cità.

Perchè u muvimentu in questu era assai attivu. Quandu ste sò terri passavanu sutta l'autorità di l'Imperu Austru-Ungàiu, altri ponti sò stati construiti in a cità, più largu è ugguali. Cusì u Krivoy Bridge hè cessatu di esse unu di i principali di a cità. Inoltre, ùn eranu micca approcuzzìvi in ​​còmpiu solu per ellu - prima avè avutu ubligalli à u ponte è subvencerà da ellu.

Ma per i turistici u ponte hè sempre bellu attrattiva, anche a so accessibilità in relazione.

Ponte di Curva novu: ricustruita dopu una dilùviu

Curiosamente, finu à u 1999, stu ponte era u marcatu architettonico più anticu in Mostar , erettu in l'era di l'Imperu Ottumanu. Tuttavia, ùn pudiappu sustene a inzugazioni severi chì dannighjanu u sustegnu è u ponte praticavanu sottu a influenza di flussu d'acqua putenti.

Vale a ammittà chì in a so storia ùn hà postu più prublemi di inundazioni più attivi, ma in 1999 i danni causati da a struttura duranti a guerra bosniaca, chì durò di u 1992 à u 1995, hà ancu causatu danni.

Fortunatamente, u sustegnu di a UNESCO, ancu di i finanzii è l'assistenza tècnica di u Principatu di Lussemburgu, aiutau à apre u ponte reconstituitu in u 2002.

Cumu ghjunghje?

Prima hè bisognu à vola à a capitale di Bosnie-Herzégovine, a cità di Sarajevo . Ùn ci hè micca un serviziu di trasportu direttu cù Russia, è per quandu avete bisognu à vola cun trasplante - in Turchia, Austria o un altru paese.

Allora l'autobus o treni viranu in l'aiutu. Per esempiu, da Sarajevo à Mostar i buses run almost every hour. U viaghju si piglià da duie ore è metu. U stessu pò piglià a strada è u trenu, anche chì i treni sò menu più còmode di l'autobus, ma ùn hè l'oppurtunità di ammirazione di l'altitudine charming. Trè trains run daily from Sarajevo à Mostar . U prezzu di un bigliettu di trenu hè quasi a mità di un busu.