Mostar - attractions

A cità di Mostar hè cunsiderata cum'è u centru storicu non-uffiziale di Herzegovina . A cità hà una grande storia è assai posti memorie è u patrimoniu culturale, chì ancu Sarajevo pudia invià. Inoltre, Mostar hà attraversu naturali, rituzii di quale adornanu e pagine di revistine è libri nantu à Bosnie-Herzégovine.

Attraversi naturali

U principalità naturali di Mostar, chì hè visibule da ogni puntu di a cumunità, hè Mont Hum . L'altezza di a muntagna ùn pò micca chjamatu grandiose, da i standards mundiale ùn hè micca tantu - 1280 metri. À u stessu tempu, attrae l'attenzione di decine di millaie di turisti. U Sci Muntagna ùn hà micca rocci perikanu, cimi altri o cimi cubi d'neve, perchè i principianti pò subinu a muntagna.

Ma a muntagna hè diventata incredibile popularamenti micca per e so caractères naturali. Hum servietta cum'è pedestal per u simbulu di a fe catòlica in Mostar - una crosta bianca 33 metri d'altu. Hè stata edificata in u 2000 è da tandu, i turisti, cum'è quelli di u lugubri discute nantu à a ghjustizia. Dopu tuttu, casi a mità di a ghjesgia di Mostar prupietanu l'Islam.

Nta qualchì puntu, a custruzzione di a cruciute hà causatu disputi entre i cristiani, ma a tolleranza, chì fù cundottu quì da parechji seculi, hà cullatu oghje, ùn sò micca grande disputi entre i cristiani è i musulmani. Molti turisti ùn anu micca visitatu stu locu per via di a so fede, ma per vede una croce grande in vicinu. A strada, hè visibule da ogni zona di Mostar.

U sicondu attrazione naturali à quale duverà esse attentu hè u Radobolia . Hè un tributariu di a Neretva è in un pernu qualchì tempu hè un scherzu brutta. Ma in u periodu più fresche di l'annu, quandu e chiuvuli passani sò passati, Radobolia pari chì tornerà vita in novu è diventà un bugulu di acqua. In più di u fattu chì durante u periodu u fiumu hà una vista pittoresca, hè ancu una raportu direttu cù maravelletti. Per esempiu, in u Medievu u fiumu partiu in opera di diversi mischetti, alcune di quale anu subbitu à questu ghjornu. Altru attrazioni hè u Krivoy Bridge . Hè una forma inusual è curretta, cusì u so nomu hè completamente justificatu. Stu ponte hè notabila per u fattu chì hè da quì chì a vista più bella di u fiume si opens. Per quessa, ci sò sempre assai turistere cù càmera in camera.

No menu vista interessanti hè u lavu artificiale di Yablanitsa . Hè stata creata in u 1953 è si trova in l'abbitanti di Mostar. U stagnu era situatu in un locu bellu, trà e muntagne. Ci sò sempre assai pirsuni - qualchissia vi tocca à pezzià, l'omi nassi o piglià un passaghju in barca. Stu locu hè satuatu cù serenità è libertà. L'larghezza di u lavu hè di circa quattrucentu, perchè ùn ci hè spaziu assai per tutti.

Mostar - cità vechja

I posti principali di Mostar sò in relazione cù u patrimoniu storicu di Bosnie, ma più preci di a parola "antica" venga à elli. U situu di u centru storicu di l'Erzegovina hè tutta cumplittamenti, è prima di tuttu hè dettu riguardente ponte urbane. A strada, a cità hè stata chjamata in onore di u ponte, ghjucatu nantu à a Neretva. Hè stata custruita da i turchi in u XVIe seculu è ha chjamatu Mostar. A cità à u ponte era creata solu per a so prutezzione. À u stessu tempu, l'infrastruttura in a cità di u stessu nomu hà sviluppatu assai rapidamenti, grazia à quale pudemu issa vedere edificatori antichi.

U vechju ponte hè 28 metri è 20. Per quellu tempu pò esse cunsideratu un prughjettu principalu. E se vi cuntu u fattu chì u ponte combina l'architettura di sfarenti stili, diventenu solu un miraculu unicu. U ponte era firmamente stabilitu durante quattru seculi, ma a guerra di i boschi ùn pudere micca surviglià. In 1993, militanti anu distruttu tuttu. In u 2005, u Ponte Vecchio hè stata riaghjera. Hè cresce chì a versione moderna hè solu una copia esatta. Ma in modu di rimpruverà, tutti i so cumpunenti eranu sorghji da u fondu di u fiumu.

U sicondu ponte di Mostar chì si meritava l'attenzione hè u Krivoy Bridge . Connetta u banche di u picculu fiume di Radolf è hè cunsideratu simbulu di a cità. Sfurtunatamente, ùn sò micca infurmati da a data di a custruzzione di u ponte è l'architettu, ma questu solu sottumette a so antichi. Malgradu u nome di u ponte, u so arcu hà una forma idealevuli è una altura di 8,56 metri. Da i dui banca di u ponte pò scopre i passi di pietra. Hè una bella vista di u fiumu. Solu in a stagione amarga u fiume si s'assica, è u spettaculu ùn s'aprenze micca assai inspiramellu, diventerete in un padutu nimu.

Perchè ùn hè micca strana, u Krivoy Bridge hè statu ricustruitu. Fu distruttu per una dilazioni in dicembre 2000. L'iniziativa di a risturazione di u ponte hè stata iniziata da a UNESCO. In u 2001, u ponte era ricustruitu è ​​oghje hè un simbulu di a cità.

Hotel in un locu storicu

Casi antichi appartinevanu di famiglie nobili hà sempri attiratu l'attinzioni di i turisti. U vechju bastimentu in combinazione cù i meriti di i so prupritari ùn ponu micca esse indifferenti. L'hotel "U Muslibegovic Nazionale Monumentale Muslibegovic" hè un "nidu in famiglia" da Muslibegovic. L'età di u bastimentu hè più di trè seculi. A parte di u bastimentu hè un museu, induve pudete vede micca solu l'articuli di casa, ma ancu mostra di caligrafia ottumana, tessili vechji, mobili è altre articuli da u 17u seculu. I appartamenti in l'hotel anu un disignu tradiziunale è e instalazione moderna. U palazzu di l'ospiti hè un patrimoniu storicu di a Bosnia, per quessa, pò esse cunziddiratu cunzidiratu una di e principale attraversu di Mostar.

Altre attrazzamentu

U ponte hè a basa di u destinazione turistica in Bosnia, in più di e principal attraversu famosu famigliali, hè ancu assai posti interessanti chì ponu esse un veru scupertu per voi. Per esempiu, a mezidità di Karagez-Beck errata in 1557 o mansioni erigite durante u regnu di l'Imperu Ottumanu. Hè troppu interessante per vede a sinagoga di u 1889 canti vicinu à u cimiteru cunfratoriu isulanu. Ma micca tutti i veiculi antichi sò stati bè trattati perfetta à questu ghjornu. Cusì, da a prima basilica cristiana, ci era solu rughje nantu à quale sò pezzi memorabili chì sò posti. I rughjoni di l'antichi edifici sò u bagnu publicu ottumanu . Stu fita hè specialmenti interessanti per i turisti, postu chì in a storia pochi raramente cuntò di a vita di i nostri babbi, è u bagnu affacca a sta parte di a so vita.

Cumu trattà cù Mostar?

Mostar si trova in a parti sud-est di Bosnie a través da quale u passageru di trasportu di u paese passa, per quessa, ùn hè micca difficiule. In a direzzione di a cità, l'autobus spessu run è i servizii di servizii di trene sò mandati.