U patru di u "grigio" cù l'aghju di puntata

U patruni di u "periculu" hè un gruppu di cicli, chì hè unitu in un certu modu è si forma un bagnu chì pare com'è un pomo. U numaru di loops per esse liberate, è ancu a so cumminenza è u numeru di filieri di patti pò varià.

Indubbiamenti, u patronu di u pumadoru cum'è qualsiasi altru rigulu, dà u maestru l 'oppurtunità di mustrà a creattività. I cumpusizioni creati pò esse in tuttu cumplessu di cumplicità. Tuttu ciò dipende à a fantasia di Knitter è di a Spera. Tuttavia, si nuta chì ancu u mudellu più simplice di u patruniu di cunnessione hè assai attrattiva è pittoresca. U patruni di u pugnu dà u vostru pruduttu un impurtante effetti tridimensionali.

I picculi buttoni decorattivi aggradèvuli in combinazione cù altri schezi è bè rinvivitu u pruduttu u fattu. "Shishechki" mudelli di spitali sò spessu usati in i mudelli Irlandese tradiziunale, in patti cù rombiusi è bracci, per creà mudelli grandi in u stilu di "paese" o "folk". Inoltre, i pumetti ponu esse disposti in ogni modu, ripetutu in li linii è l'ornamenti.

Cumu cunnette un patrone di puntata cù l'aghju di puntata?

Knit such pattern is simple enough. U schema di i mudelli "spaghettu" hè in ogni libru nantu à u triccò, vi cunsiderà a versione simplissima di questu.

Per tagliu cù l'attrazione di tela, avete da esse capaci di: loop loops, loop loops in u principiu di u travagliu è à a fine, triccherà e cuddie cù i radichi, triccherà i ciclichi cù l'aghju di tezza, portanu l'armata di left / right.

Scagghi di tagliu di pene cù agrumi di tallo

Opzione 1. "Facemu trè da un loop"

Unfasten the cone da i loops face in a superficia purpurina. Hè ancu possibbili à attachete u pumadoru cù e pedichi difettu nantu à a superficia faciale - ùn importa micca. Solu u principiu di rializazione hè impurtante quì: da un loop ùn sianu descrizzione di trè, turnate in triccherà è cusì vincenu trè ringhi di trè cicli di u pugnu, da tene uniprettu trè cicli di u periculu. Appena ci hà tagliatu una seria di cartelluni cuncipiti. In parechji fonti, hè suggeritu per vincerà trè cicli in parechje modi: sottu à u muru di fronte, sottu à a volta, cù u cambiamentu di i loidi. Avemu cunsigliatu per fà cum'è piacè. In ogni casu, u risultatu serà u stessu, perchè u cunu ùn pò micca vedutu cumu era chjusu.

Opzione 2. "Unu di cincu loidi"

Questa varianti difiere di l'un'antra solu in u numeru di cicli. Ogni passaghji sò idèntica.

Option 3. "Capriccio-corpu di cinciccii loops"

Questa opzione hè interessante interessante, i sguardi sò puliti è assai valenti. Cusì, da un loop ti dugnu cinque, dopu avemu cosivatu tutti i cinque chiatte, è avemu un puntatu una fila per u dizziu.

Opzione 4. "A sottu in dui fila"

L'autra opzione chì ci duri. Trapassemu i parolle dui rini più bassa, questu, in a terza fila. Cumpigliemu un loop è fate un capo, avemu ripetitu cù u secunnu ciclu. Allora pudemu cusì una fila di buculati cun un pugnu è chjude a foglia di i trè ferii.

Inoltre, tutte e operazione cunnessi direttamente cù a rimorca di u pumutu pò esse fatta cù l'aiutu di un ganciu.

Alcune cunsiglii

I cunsiglii chì aiutanu i vostri "picculi" sò ideali:

  1. In cuntrastu cù e cose infurmazioni in quantità cù a calzola è a liggeru, per un pruduttu fattu cù un patrone di manicu, ci vole à fà una mica più di lana in u filatu.
  2. Ùn ùn puderebbe valdi u pruduttu cumu un ghjuvellu, altri di u patronu perchè u voluminu.
  3. Pudete fà un pericone da altru filatu. Questu aghjunghjenu a cuntrastu di u culore è a texture à u pruduttu.
  4. Applica u patronu di u pugnu cù l'accunciazione individuale, combina cù l'altri schegi è u focu.
  5. A puntata cù l'agulla di tallo sceglie pò esse usata in vestiti di e zitelli è di donne. Ecumeniche si face cù qualsiasi puliti, chiste, capelli, capelli, scarfs, faldes.