Kungstradgarden


Kungstradgarden, ancu chjamatu "King's Garden", Kungsan o Sakura Park in Svezzia , hè unu di i posti più attrattivi è cusimatanti in Stoccolma . Hà una ricca storia, parechje attraversu in u spaziu è u merechju ricunniscenza di i turisti attraversu u mondu.

Situazione:

Kungstradgarden si trova in u centru di a capitale sueca, trà l' òpera è di a Casa di l'Svezia è hè sottu tutela di a Càmera di Commerce d'Estocolmo.

Storia di a creazione

U primu spessu di u Parcu Kungstradgarden data di u Medievu. In u 1430, in i documentu storicu, ellu cumparisce cum'è un grossu giardinu ("U Garden of Royal Cabbage"), chì furnisce i vegetali à a tavola di u capu di statu. In tempu dighjà ci hè una trasforma di una giura di a cucina in u giardinu chjusu in un stile baroccu. In u 1825 u palazzu di Makales u mandolinu, chì era in u territoriu di u parcu, u risultatu da quale l'area di Kungstadgården hè statua grande à u sudu. In u 1970, u giardinu fù trasferitu à l'amministrazione di a cità è un pocu dopu una stazione di metru era custruitu vicinu. Oghje u ghjornu oghje hè apertu à tutti i citadini è i clientni di a capitale, è piace l'ochju in ogni mumentu di l'annu.

Chì ghjè interessante in Kungstradgarden in Stoccolma?

Inesessuali era chjaru chì u parcru seria una cumulazzioni simétrica in u stilu baroccu cù una fontana in u centru. Ma comu risurtu di numerosi rifinanziamentu di u so territoriu hà cambiatu significativamente.

Oghje Kungstradgarden pò esse divisu in 4 setturi:

  1. Area di Carlu XII (Karl XII: s torg). Okkupa a parti sud di u giardinu. Hè un monumentu à u regnu, esecutatu da l'architettu Juhan Peter Mulin è stallatu in u 1868. L'imperatore divinni famusu per e numerosi guerri cun Russia. U munumentu ùn hè micca listessu difumu, è i mezi per a so pruduzione sò culligati da u mondu sanu;
  2. Fountain of Moulin. Questa hè una verra capedda in u territoriu di Kungstadgården. In u perimetru di a fontaine sò 4 cigni di bronze, chì sò i caratteri di i miti scandinavi. A fontana hè un simbulu di u parcu è, à u listessu tempu, apre a locu geograficu di Stoccolma.
  3. A quadra di Carlu XIII. Eccu un munumentu à u regnu (l'architettu Erik Gustav Goethe), custruitu nantu à a dumanda di u so succorsu - u Rè Carlu XIV di Juhan - in u 1821 in u centru di u parcu.
  4. A fontana di Volodarski (Wolodarskie).

Cosa à visita in u parcu è l'area circundante?

Tutta l'invernu è in l'estiu in Kungstadgården, tutti i visitatori sò benvenuti. À u vostru serviziu sò:

Questu hè unu di i lochi più famosi per e date romantichi, per acquistà di a storia è di a cultura di u Suèghjia . Ma, forsi, u puntu principale di Kungstradgarden in Stoccolma hè u cherimanu fiore in a primavera. In u parcu ci hè ancu un gran numaru di ciliegie, ci sò boni alleys di lindens è l'elm trees, banchi per u restu.

U sudu di u parcu hè u Strada Strømgatan, da quale pudete alcune à l'Old Town of Stockholm - Gamla Stan - da i Ponti di Střembrun è Norrbró. In u nordu, stendi a strada di Hamgatan, induve pudete visità dui famiglie Grandi dipartimenti - Nordiska Kompaniet è PK-Huset. In u livante di u giardinu cuntà a strada Kungstradgordsgatan, è nantu à queste ci hè una sinagoga, u Dipartimentu di Minéria, Palma House è una stazione di metrò prima originale "Kungstradgarden". Da u punente di u parcu ci hè un centru turisticu, a chjesa di San Ghjamicu, a Riva Sueca Opera.

Cumu ghjunghje?

Per visità u Parque di Kungstadgården, pudete piglià un viaghju cù metro o bus. In u primu casu, avete bisognu à mette in una di e steddi più vicini di u metro - Kungsträdgården o T-Centralen. E se decide di andà in busu, sceglie unu di i rotta Nos 2, 55, 57, 76, 96, 191-195 è scacciate à Stoccolo Karl XII: sorgu (hè à a riva di u park, vicinu à u munumentu) o à u seguente stà, in u centru di Kungstadgården.