Museu d'Arte Contemporànea (Seoul)


Viaghjetti in sperienza spessu si compara a capitale di Corea di u Corea cù a New York magica, induve allora vai, sempre aspittendu qualcosa interessante è interessante.

Viaghjetti in sperienza spessu si compara a capitale di Corea di u Corea cù a New York magica, induve allora vai, sempre aspittendu qualcosa interessante è interessante. Noisy and dynamic Seoul hè oghje a terza a cità metropulita in u mondu, è a so populazione hè più di 25 milioni! Inoltre, sta cità si meriteghja un attentione speziale ancu grazia à i so siti turistici privati, induve chì, invece, hè u Museu di l'Art Modernu famusu, chì discendirem di più.

Un'interfacta interessante

U museu di l'Arte cuntempuraneu in Seoul hè in attu solu una di e quattru feruti di u complexu di museu di u stessu nomu (u restu di l'istituzione sò in Kwacheon , Tokugun è Cheongju). Fu fundatau micca tantu tempu, u 13 nuvembre di u 2013, ma hà digià ottinutu a grandi populidali cù i residenti lucali è i turisti straneri.

L'idea di creà un centru tali hè stata novu in u 1986. À u listessu tempu una rampa fù aperta in Kwachon, in ogni casu, per una locu geugraficu locu, solu uni pochi visitavanu u museu, dopu à quale ellu hà sceltu di circà l'altra struttura. U novu dipartimentu fù apertu in a parti cintrali di Seoul, nantu à u situ di l'antica custruzzione di u Comandamentu di Difesa di Corea.

Elementi arquitecture

A principal diferenza è à u stessu tempu a dignità di u Museu d'Arte Moderna in Seoul hè u so design unicu, basatu annantu à u cuncettu di "madang". In Corea, sta parolla riferisce à i patichi chjusi in un edificu cù a luci naturale, chì crea un sensu di spaziu extra. A strada, un tali prughjettu in u pocu statu sviluppatu da l'architettu coreanu Ming Hyunzhong.

Un altru fattu interessanti hè ligatu cù u mudellu di u museu. Tuttu u complexu hè un edifici di 6 stati. À u primu sguardu, a struttura giante hè stata assai bella, perchè solu 3 floors sò sopra à u livante, mentre chì u reste 3 sò oculati sottu. A so decisione interessante hè stata fatta not only grazzi à l'architetti midudienti, ma dinù per a lege chì ùn permettenu micca di più di 12 metri vicinu à u Palazzu Gyeongbokgung (u più impurtante munumentu storicu è culturale di Corea), vicinu à u quale u museu hè situatu.

Struttura di u Museu di Arte Moderna in Seoul

In a cullizzioni di unu di i musei più visitati in Corea sò più di 7000 travagliu. A maiò parte di quelli sò creati da artisti lucali, ma ci sò travagli d'arti da artisti famosi mundiale: Andy Warhol, Marcus Luperts, Joseph Beuys è assai altri. ecc. Ogni òi capulavori ponu vistu prima mano in una di e 8 sales di l'exposition. Inoltre, nantu à u territoriu di u Museum of Modern Art, ci sò:

A scursioni solita dura da 2 ore, dopu chì i visitanti pudete divèrnanu cusì naziunali in una di e trè cafè à u museu ("Grano", ristorante italià "Seoul", casa di tè "Oslolok").

Cumu ghjunghje?

Pudete sparghje à u museu per sè stessu (cù taxi o affittu un caru) o cù trasportu publicu: