Woljeongsa


U tempiu di Woljeongsa hè cunzidiratu unu di i monestii buddici più impurtanti in Corea , è dinò l' attrazioni principali di u parcu di montagna di Odesan . L'annu di a basa di u tempiu hè 643, u tempu di u regnu di a dinastia Silla, è u monacu Chachjan divintò u so fundatore. Oghju Woljozsa hè cunsideratu cum'è monastru principalu per u Budismu in Corea, in particulari per u Choge di u corrente.

U Monasteru Lunar

Stu bonu nomu di u monasteru hè stata datu per una vista di notte sorpreneur quan i so edifizii eleganti sò illuminati da una luna piena. Questa vista hè vale di vede. In u ghjornu ùn hè micca menu grazia. I tempii , chì sò parti di u monasteru, appartenenu à u classicu di l'architettura coreana.

Particularmente interessante hè a pagoda di 9 pezzi, hè situatu davanti à l'altare principal è si riferisce à u tempu di a custruzzione in a regula di a dinastia coreana. In questu tempu, u Buddhismu era a religiùncia ufficiali di a Corea, è a custruzzioni di i tempii hè statu purtatu in tuttu u paese. Questa pagoda hè cunsiderata unu di i tesoru coreani: hè stata data durante a ristaurazione di assai reliie di u Budismu, chì pò esse vistutu in u museu.

Museo Songbo in u Cumunu di Wolzhjonsa

Una cullizzioni unica di reliquini buddisti è di patrimoine culturale chì datanu di a dinastia coreana hè statu recullata dopu à l'opere di restaurazione in u tempiu in u 1970. Questu hè stata precedita da i grandi fieres chì scumpigghianu l'edificazioni in i 1950ini, durante l'ultima Guerra di a Corea. Sfurtunatamente, era assai persiane.

Avà in u museu ci sò 206 exhibits, u più famosu chì hè l'antica campana - u so bronzu in u 725. In juntamentu cù a pagoda di pietra è unu di i quatre tesori naziunali di a Corea, situatu in u park di montagna Odesan. A so cundizzioni hè ricunnisciuta da l'esperimenti cum'è l'ideale, è a campana sunnava sempre neve è bella.

In seguitu, era in Sangwonce, un monasteru chjucu, situatu 8 km da Wolzjonsa ancu più altu in a muntagna. Stu monasteru hè stata fundata in u 705, è oghje hè interessanti perchè ùn era micca riimpratu o reconstituitu, ma manteneu i scorni iniziale. A causa di a so situazione inaccessibili, ùn era micca distruttu durante e guerri, è ùn ne soffre micca incendi like Woljozsa.

Treasures of Woljeongsi

Malgradu à i numerosi pèrdite annantu à u focu, assai reliqui fora salvati in Woljeong, è u tempiu stessu fù ricustruitu senza perde u so charm è unicu. Eccu avete vede una statua di pietra di u Buda sedente, in un chilòmulu Chogmelbogun separatu in un grandori di salone, i sermoni sò tenuti, è in altra stanza u restu di u Buddu sò mantene. Ancu à u territoriu di u tempiu sò documenti stòrici. Nanzu di u principale capicucinaru in a muntagna , pudete vede Budo, hè 22 pagodas, chì cuntenenu u restu di i monumenti di u monasteru di Woljoz.

Cume si volti à Voljon?

Per piglià da Seoul à u tèmpiu, avete aduprà un auto o parechji autobus. U primu di elli vai à a cità di Chin-bud, hè necessariu di truvà un busu chì vi darà u Parque Odesan. U stop di Woljeong-sa si trova 5 minuti da u cumaghju di u tempiu.