Quante volte oghje un fruttu di u lila?

Lilla hè un arbre o arbulu di a famiglia di l'Oliva. Fiori in maiu-ghjugnu, sicondu a variità è e cundizioni climatichi. I fiori ci sò un culore di biancu è pianu di viole à viole. Sò cullezzione in un tipu inflorescenza di un brush complexu (panicle). Ùn falate per un bellu pezzu, anu un aroma forte è agradable.

Accumincia a fioru è duverà fruttu circa 4 anni, anche in certi varietà questa succede dopu. I frutti di u làricu sò di u tipu di una casula secca à 2 cavalli in 1.5 cm. Contene parechje sperate alleati chì, quandu a casula hè aperta, arrassate è, grazia à a presenza di l'ale, voce da a pianta madre.

A migliurà di i frutti di lattichi cascate nantu à u vaghjimu - da settembre à uttrovi. A ripruduzione si trovi cù l'aiutu di e pècure, vene da culmu è raghja. I Seeds germinate immediatamenti dopu a cugliera, ma hè cunsigliu per plantà un mesi prima di l'iniziu di fretu.

Quante volte oghje un fruttu di u lila?

Quelli chì anu interessatu in quistione - quante volte in a vita di i làrici pòrtanu fruttu, sapemu chì fructifica annu una annu à l'annu, è chì postu in cundizioni favurèvuli pò campà finu à 100 anni, in tuttu a so vita pruduce frutti di l'ordine di 90 ora, da u mumentu di a prima fioritura.

Certu, tali foglie di longu sò un fenomenu raru. Per esempiu, ci hè un specimen ufficiatu di una lilla di 130 anni. È in u Parcu Askania-Nova sò parechji pianti di 60 anni.

A cullizzioni di semen è a riprutazione di a pianta hè da u fattu chì a pianta hè assai attrattiva. Hè utilita cum'è una forma di decoru, è dinò a pianta protettiva di u mondu in pratulà regularmente sottumessu à l'erosione. L'habitat naturale di lillières hè cumuni - a Peninsula balcanica, Bulgària è Serbie. In ogni modu, siccomu lu sèculu XVI hè stata cultivata in tutta l'antica URSS, in Asia Centrale, Siberia è u Far East.