Cunsulenti da tavulini

I cammie formi da i bords hè unu di i modi più simplici è affordabbli per decorate u to giardinu . Eghjiecenu cun letti di i tavulati cù i vostri mani sò un prugettu simplici. Hè assai più difficiuli di sceglie un giardinu per i letti è a so altezza. U fattu hè chì i panii chjappi konvenciali ùn sò micca a vostra opzione, se pensanu à un altru qualità è durable. Inoltre, hè impurtante pinsà nantu à u materiale, à dì u tipu di legnu è a capacità di cogliu cù una strata protettiva.

Cumu fessi cameri da i bords?

Prima di tutti, unu deve puderà pensà cumu per impregnate i tavule pè i letti. Comu regula, a vendita ci sò sempre e manere spiciale di a funziunaria è funziunaria. Da a più dispunibili, u bitumen è vitriol sò usati, sò menu prus propie di piglià oliu di zucchristu o u pruduttu ne hè neve. A volte ci hè un saccu di penserà è d'opcions più caru nantu à l'impregnating penetrativi di pinotex o di e pinture d'oliu. E ora un studiu postu nantu à cumu fà un colpu à i bords:

  1. Prima di tuttu, in u perimetru di u lettu pensatu, rinfriscà a curie turf.
  2. Facemu ponti (in u nostru casu questu hè un travagliu rimane) è fate tutte sanu cù u livellu. Sì i piani sò bassu, puderete stacke una sannula o tavule adatti.
  3. U stadiu successu di a furmazione di i letti da i tavulati cù i so mani sò l'alineatu. Verificate u disignu hè a via diagonali più faciuli.
  4. U martellatu di gattone rattling the board and make a minimum gap between them, una volta di verificà u nivellu.
  5. Scaricamentu di i vitture è i chjappi sò i vostri assistenti in riparazione di a struttura. Se fate un bonu recintu di letti di i bords cù un grande grossu, hè megliu per sdrughjite un tottu menu à l'larghezza di i vitture per facilità di rimbramentu.
  6. Assicurà a forza di i nostri cammie da i tribunale hè questu modu: nantu à i riparati solu una pùa più, ma tocca sopra a joint.
  7. Appena, pone a geotextile nantu à u fondu è fassi a capa di drenagiu.
  8. In u perimetru di i letti da i ghjorni facemu un cecciu per a cunvenzione di cura di i pianti.