I muduli di uva

A manera più famosa è cumunione di cultivà e raghji hè vegetativu, chistu, usendu a pruprietà d'una pianta per ricuperà d'una sparizzioni senza perde u so proprietà varietale. A variante simplista di riprutazione hè a radicazione di i capasti da a vigna materna. Ma in questu modu puderete acquistà un pocu nicu di muderni. S'ellu hè necessariu di cultivà arbusti di una nova variità o di grande quantità, hè bisognu di utilizà un altru mètudu: piantazioni è cuttuli di uva.

Saplings è staghjunati: vantaghji è disadvantages

U vignaghjolu di u vignaghjolu hè dumandatu una domanda naturali: cumu hè megliu cumprà - stagioni o piantini di uva? E duie opulentai sò i so prufunenti è cunde. I mudeli di razza riabilizazioni faciule è bè avè abituatu, ùn ne micca bisognu di preparazione speciale prima di cultivà. A maiò disadvantage di stu metudu hè a probabilita probabilitati di purtà cù u pezzu di piantazioni variate malatie è peste. Inoltre, l'uccasione di cumprà e piaghja micca viaghjina di uva hè grandi causa di a violazione di i rigistri stretti per u so almacenamentu è u trasportu, l'asseccu o dà radiche.

A seconda opzione, à dì a compra di e tinghje è u cultivatu indipindenti di e piante da uvinu hè u so vantaghji induve. Prima di tuttu, stu prezzu - cù pocu sforzu, pudete cultivà un mità o dui volte più di pianti. U trattamentu privatu di e tinghje di prima di l'impiimentu è di u piantaggiu viaghjate guarantiscenu l'assenza di malatie è peste. I scurbi di uva ùn sò micca esplicitu è ​​ùn ne micca bisognu di cundizioni complicati di u trasportu è u trasportu.

Cumu procurarlu è salvà stace di uva?

A preparazione è l'imposta di u storicu in u travagliu di stagni di uva hè fatta à a fini di u vaghjimu, nanzu micca prima di a seconda mità d'uttrovi. Per più cultivo, ciutate da vignetu d'un annu, di vignaghjoli di fruttu cù un spessu di 5 à 10 mm sò adattati. Ancu di taglià, puderà insegurà insegurà a vigna, deve esse propriu sana, bien maduita, libera da mance è danni mekanica. Cuttings cut in una larghezza di 1-1.5 m (vines longu sò più megliu mantene), puliti di riezze, foglie è antenni, è aghjunghjenu cumprese tag-pointers di a varietà. Per aghjustà l'umidità, i fasci di scorci sò stati abbandunati in acqua pura per un ghjornu. Per prutezzione di pudè è sporche di e piantini futuri, e cuttuli sò spurtati o lavati cun una solu suluzione di cobre o di ferru.

Dopu assicurà è intrappenu u filmu di u polietileniu, i fasci di scurtificiti sò pronti per almacenà. A cantina, una cantina o un frigorifico pò esse usata da spaziu di almacenamento. In l 'inguernu 1-2 volta, hè necessariu di inspeccionà è di turnà i fasci.

Cumu crescenu i pianti di e racini da tagliati?

A fini di ferraghju è di prima di marzu, pudete cumenciu u ziferanu. Prima di tuttu, i scontri duveranu esse studiatu currettamente, u spoiler disignu. U cunservatore è adattatu per u travagliu di a vigna sarà chjaru verdu in u cut. Accolta longi sò cut in 2-4 i radichi cù un cutidianu fuchju è colpo in un putu cù l'acqua. Cambiassi l'acqua deve esse ghjornu, cù a cumparazione di i taglioli di a retazione.

Hè necessariu di vigilà cura l'apparenza di e prime radiche, quandu si righjunghjenu una lunghizza di 1-2 cm, i pianti pò trasplantati in u locu. Per fà questa, alcunu capacità di 0.5-1 litru cun un bonuluggiu è u lividu ligeru hè adattatu. In casu di creazione assai attivu, a piaghja pò esse nipped.

A piantazione di e piante da uvaghji in a terra aperta accumenza cù l'iniziu di u caldu stabile, in solitu à prima di maghju.

Cumu puderà salvà piantini di uva?

L'arbureti roti di a raghju deve esse almacenatu prima di cultivà in un locu à pocu umitu, senza friddu. A temperatura ottima per u almacenamiento hè pocu più di 0. U più impurtante in u storicu di e piantini hè di prevenzione di sèrvene. Per quessa, a piaghja hè ridutta in un cuntainer cù a rena ghjustu è si trasfirìu a un spaziu ghjornu, per esempiu, una cantina. Hè vò a ricurdà l'impurtanza di trasfurmà a mudedda acquistata cù suluzione disinfettante, per prevenuta l'infizzioni di tutta a vigna.